23. شهريور 1395 - 10:46   |   کد مطلب: 12363
خانواده آئینی، ضمن همدلی و همکاری و کسب درآمد در کنار یکدیگر برای 5 کارگر دیگر نیز کارآفرینی کرده اند.

به گزارش شبنم همدان، آئینی دانشجوی رشته حقوق ثبتی است که علاوه بر تحصیل طراحی کیف های چرمی را انجام می دهد. وی با کمک اعضای خانواده یک کارگاه تولیدی کیف های چرمی در منزل فعال کرده اند. 

این خانواده ی همدانی، ضمن همدلی و همکاری و کسب درآمد در کنار یکدیگر برای 5 کارگر دیگر نیز کارآفرینی کرده اند. مدت هفت سال است که خانواده آئینی در صنعت چرم فعالیت می کنند و همه تلاش آنها عرضه محصولاتی با کیفیت بالا است.

کیف هایی که در این کارگاه تولید می شود تمام چرم بوده و نسبت به اجناس موجود در بازار قیمت مناسب تری دارد. آئینی از درآمد این کارگاه راضی است و خدا را شکر می کند که در کنار خانواده اش به یک موفقیت اقتصادی رسیده اند. 

کارگاه کوچک خانواده آیینی بخشی از نیاز بازار چرم شهر را برآورده می کند. ذوق و سلیقه ی طراح گروه موجب شده است حتی ضایعات کار و قسمت های بریده شده از کنار پارت چرم نیز مورد استفاده قرار گیرد. این تولیدکنندگان با استفاده از ضایعات چرم کیف های بزرگ، محصولات چهل تکه و کارهای کوچک فانتزی درست می کنند. 

تولید جاکلیدی هایی که هر یک دو سانتیمتر چرم مصرف کرده اند و بسیار با دقت و زیبا به شکل کفش ها و صندل های مینیاتوری ساخته شده اند، نهایت دقت و ظرافت را در این کارگاه نشان می دهد.

استفاده بهینه از مواد اولیه اقدامی است که خانواده آئینی در جهت کمک به اقتصاد مقاومتی انجام می دهند. 

طراح گروه می گوید: ما در تولید کارهایمان اول کیفیت و مشتری پسندی را مدنظر قرار می دهیم. اما به دلیل اینکه کارهای ما یک بِرند خارجی ندارد با قیمتی بسیار پایین تر از کارهای مارک دار به فروش می رسد این در حالی است که در بسیاری از موارد کیفیت کار ما از آنها بیشتر است. چندین مورد پیش آمده که مشتریان از پوسته شدن کارهایی که از یک شرکت خارجی یا ایرانی معتبر خریداری کرده اند شکایت دارند. در صورتیکه کار چرم اصلاً نباید پوسته شود.

وی امیدوار است در سالی که با نام اقتصاد مقاومتی  و حمایت از تولید داخلی نامگذاری شده است از صنایع کوچک و کارگاه های تولیدی گمنام شهر نیز حمایت بیشتری صورت گیرد.

انتهای پیام/ 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار