19. آذر 1395 - 23:10   |   کد مطلب: 14133
زنان مسلمان باید به عنوان سربازان غیور جامعه در سنگرهای پرورش و تربیت فرزندان قدرتمند بایستند و فرزندانی مخلص تربیت کنند که زمینه ساز ظهور حضرت باشند.
بسیج جامعه زنان , ستاری نوید, afkl ih , shabnamha, شبنم ها

به گزارش شبنم همدان،  

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان در استان ، در گفتگو با خبرنگار شبنم همدان، اذعان کرد بر همه شیعیان واجب است در زمان غیب برای فرج آقا امام زمان (عج) دعا کنند و با چنگ زدن به ریسمان ولایت حرکت زیر لوای ولایت فقیه و نایب بر حق امام زمان توفیق معرفت و نزدیکی به امام زمان را پیدا کنند و در این مسیر جزء منتظران حقیقی آن حضرت باشند.

ستاری نوید با تأکید بر نقش سازنده بانوان در جامعه اسلامی خاطر نشان کرد: مادران این سرزمین کلیدی ترین نقش را در ساختن بنیان های مستحکم جامعه اسلامی دارند زیرا مادران انسان ساز هستند . زنان موظف هستند با وظایف منتظران واقعی آقا آشنا شوند و به عنوان سربازان غیور جامعه در سنگرهای پرورش و تربیت فرزندان قدرتمند بایستند و فرزندانی مخلص تربیت کنند که زمینه ساز ظهور حضرت باشند. همچنین زنان مسلمان در سایه عفت و حجاب با حفظ آرمان های دینی و اسلامی می توانند مسیر حرکت جامعه را به سمت تکامل و پیشرفت سوق دهند.

وی افزود دعا برای فرج امام زمان از وظایف همه شیعیان است زیرا دعا برای فرج از سنت شیعه است و خود حضرت نیز  بارها فرموده اند از خدا فرج مرا بخواهید. 

مسئول سازمان بسیج جامعه زنان  تأکید کرد: جامعه اسلامی باید برای این روز بزرگ برنامه های فرهنگی مذهبی ویژه ای برگزار کند و برای جهانی کردن مهدویت و آشنا کردن مردم دنیا با منجی عالم برنامه ریزی داشته باشد. و در پایان پیشنهاد کرد: برگزاری اجلاس و همایش های مهدوی در ایران و دیگر کشورهای اسلامی به صورت بین المللی می تواند برای جهانی کردن مهدویت سازنده باشد. همچنین  مانور سربازان امام زمان در گوشه گوشه ایران اسلامی به عنوان مانوری ملی مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام / 

دیدگاه شما

آخرین اخبار