آخرین اخبار

اخبار ویژه

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان همدان گفت: قرارداد آبرسانی به ۵۴ روستا در این استان با کمک خیّران آبرسان منعقد شده است که با اجرای آن ۱۵ هزار نفر از روستاییان زیر پوشش قرار می گیرند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از گشت مشترک ویژه بازرسی از واحدهای عمده فروشی میادین میوه و تره بار در ساعات اولیه صبح امروز خبر داد.
مدیرعامل هلال احمر استان همدان خبر داد:
مدیرعامل هلال احمر استان همدان از ارائه خدمات آموزشی در ایستگاه‌های سلامت و پایگاه‌های امدادی در وردی‌های شهری همدان خبر داد و گفت: اقدامات فرهنگی همچون ارائه بسته‌های آموزشی، فضای شاد برای استراحت و تفریح کودکان، ایجاد خیمه نماز و همچنین تست فشار خون و قند خون در این ایستگاه‌ها انجام می‌شود.
طراحی نمادهای متناسب با شهر در بیان هویت شهر به شهروندان و گردشگران موثر است درحالی که در بسیاری از میادین شهر شاهد چنین موضوعی نیستیم؛ با توجه به انتخاب همدان به عنوان پایتخت گردشگری آسیا، لزوم تقویت زیباسازی شهر با استفاده از نمادها بیش از پیش احساس می‌شود.
امام جمعه همدان با اشاره به سند قرآنی استان همدان گفت: سند قرآنی همدان نیازمند حمایت است، ضرورت دارد خیرین ما برای ترویج بیشتر فرهنگ قرآنی از این سند حمایت کنند تا فرهنگ قرآنی در جامعه فراگیر شود.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: در پی فعالیت یک سامانه بارشی و نفوذ ابرهای باران زا، بارش پراکنده و رگباری باران تا روز یکشنبه در بیشتر نقاط استان ادامه دارد.
عکسی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد کتیبه‌های هخامنشی گنجنامه همدان با پرتاب نارنجک دست‌ساز مورد تعرض قرار گرفته است.
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و حوادث دانشگاه علوم پزشکی همدان ‌گفت: تعداد مصدومان ناشی از حوادث چهارشنبه سوری امسال نسبت به پارسال روند کاهشی داشته است.
با وجود تمام معنی و مفهومی که در آئین اصیل ایرانی دیده می‌شود اما نسل جدید درگیر مفاهیمی پوچ شده است که هیچ تطابقی با رسوم کهن ندارد و چندین سال است که نحوه برگزاری چهارشنبه سوری، سرمایه انسانی را به خطر انداخته و کام بسیاری از مردم را در آستانه سال نو، تلخ می‌کند.
رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات فرماندهی انتظامی همدان نسبت به تبلیغات فروش مواد محترقه در فضای مجازی هشدار داد و تاکید کرد: عوامل پلیس فتا با فروشندگان مواد محترقه در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی قاطعانه برخورد کرده و تاکنون برای چند متخلف پرونده قضایی تشکیل شده است.
سرپرست اداره کل پزشکی قانونی استان همدان خبر داد:
سرپرست اداره کل پزشکی قانونی استان همدان اعلام کرد: در 11 ماهه امسال 439 نفر در استان همدان بر اثر سوانح رانندگی جان باختند.
در گفتگوی تفصیلی با روانشناس بالینی مطرح شد؛
یک روانشناس بالینی با بیان اینکه حسادت به زمان کودکی فرد باز می‌گردد، گفت: وقتی فردی حسد در وجودش است در هر لحظه از زندگی خود زجر کشیدن می‌کشد در نتیجه این افراد نیاز به دلسوزی دارند.
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی قاچاقچی کالا خبر داد.
قائم‌ مقام معاونت هماهنگی و امور اجرایی و مدیرکل هماهنگی امور استان‌های دیوان محاسبات از خدمات علی کرمانی قدردانی و بهرام جمالی را به عنوان مدیرکل دیوان محاسبات استان همدان معرفی کرد.
استاندار همدان:
استاندار همدان با اشاره به نگاه مثبت دولت انقلابی ایران و اقدامات اثربخش در حوزه‌ بیمه گفت: در این استان ۸۵۰ هزار نفر زیر پوشش رایگان بیمه سلامت هستند.

صفحه‌ها

گزارش

بازخوانی جنایت رژیم ستم‌شاهی در سحرگاه 30 بهمن سال 52؛
شبنم‌ها همدان گزارش می‌دهد؛