12. تير 1396 - 15:49   |   کد مطلب: 17484
کارشناس مسائل سیاسی ضمن اشاره به مصادیق لگدمال کردن حقوق بشر از سوی امریکا ببان داشت: دولت آمریکا حقوق بشر را ابزاری برای پیشبرد اهداف ضد انسانی کرده است و حقوق بشر تنها اهرمی است برای پیشبرد سیاست های آمریکایی ها.

به گزارش شبنم ها، 

رهبر معظم انقلاب اسلامی (حفظه الله) در خصوص حقوق بشر آمریکایی می گویند "من تعجب می کنم امریکایی ها خجالت نمی کشند اسم حقوق بشر را می آورند هر کس دیگری در دنیا ادعا بکند طرفدار حقوق بشر است دولت مردان آمریکا نباید این ادعا را بکنند. با این همه فضاحتی که در کارنامه آنها نسبت به حقوق بشر هست از صد رقم حرکت خلاف بشر آنها شاید نود رقم ,هشتاد رقم آن را مردم نمی دانند همان ده بیست رقمی که می دانند یک کتاب قطور سیاه است ."

ترورهایی از سوی مدعیان حقوق بشر

تیر ماه برای مردم ایران یادآور فجایع تلخ  و ترورهایی است که مدعیان حقوق بشر در جهان  حامیان درجه یک آن ها بوده اند در خصوص حقوق بشر آمریکایی گفتگویی با یکی از  کارشناس مسائل سیاسی سپاه انجام دادیم .

کارشناس مسائل سیاسی در خصوص ترورها و فجایع دهه 60 اظهار داشت : هشت ماه از اغاز جنگ تحمیلی می گذشت که رئیس جمهور وقت بنی صدر خائن شناخته شد هنگامی که آمریکائیها در طبس مستقر شده بودند که به تهران حمله کنند هواپیمای آنها منفجر شد. برای  اینکه مدارک سری  هواپیمای آنها توسط پاسداران انقلاب اسلامی ضبط نشود نیروی هوایی به دستور  بنی صدر  آنجا را بمباران کرد . در روز ششم تیرماه سال 1360 ضبط صوت حاوی مواد منفجره مقابل میز مقام معظم رهبری (ظله تعالی ) قرار گرفت و تا مرز شهادت ایشان پیش رفت. در هفتم تیرماه در دفتر حزب جمهوری اسلامی بمب گذاری کردند و باعث شهادت 72 نفر از بهترین نیروهای انقلابی شدند. بمباران شیمیایی سردشت در روز هفتم تیرماه سال 1366 در سکوت تفکر حقوق بشری جهان انجام گرفت. در 31 شهریور 1359 پنجاه و سه کشور صدام را تحریک کردند که بخش های از ایران را تحت سیطره خود در آورد.

خاورمیانه بازار فروش تسلیحات آمریکایی

عبادی افزود: شاید عده ای گمان کنند تحریک عربستان علیه یمن مساله امروز جامعه اسلام است اما ایران سالها پیش با این مسئله درگیر بود و آمریکا و کشورهای غربی  مهمات و سلاح های پیشرفته در اختیار نیروهای بعثی عراق  قرار می دادند ,از سوی دیگر حملات تروریستی منافقین و بمب گذاری ها  در شهر ها و فعالیت های کومله و دمو کرات در استان های غربی که پاسداران انقلاب را به شکل بسیار  وحشیانه ای به شهادت می رساندند .8 سال جنگ تحمیلی به طول انجامید بدون اینکه ذره ای از خاک وطن تقدیم دشمن شود.  همه دنیا دست به دست هم داده بودند تا مقابل انقلاب اسلامی ایران بایستند اما به برکت انقلاب 50 میلیون نفر در جهان شعیه شده اند و مکتب عاشورا و  انقلاب و اهداف استکبار ستیزی امام خمینی (ره )بنیانگذار جمهوری اسلامی  زبانزد  ازادی خواهان جهان است .

 

علت مخالفت و دشمنی  آمریکا با ایران چیست ؟

این کارشناس مسائل سیاسی ابراز داشت : نزدیک 40 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد و آمریکا در طی این سالها توطئه های بسیاری علیه نظام جمهوری اسلامی ایران انجام داده است. شاید عده ای تحت تأثیر تبلیغات منفی غرب گمان کنند دشمنی آمریکا با ایران یک توهم است اما این دشمنی بزرگترین واقعیت جهان امروز است. کشور ایران قبل از انقلاب اسلامی جزیره ثبات آمریکا بود 50 هزار مستشار آمریکائی در ایران حق توحش (به معنای اینکه در کشور وحشی ها خدمت می کنند ) دریافت می کردند ,نفت و تمام معادن   ایران در اختیار آمریکا قرار داشت.

مدعی حقوق بشر جان 298 مسافر بیگناه را گرفت

عبادی در بیان دشمنی های آمریکا با ایران گفت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و تسخیر لانه جاسوسی کشور آمریکا با ایران دشمنی را در پیش گرفت. سالهای نخست انقلاب از طریق منافقین و  ترور شخصیت های بزرگ و تاثیر گذار نظام جمهوری اسلامی ایران دشمنی خود را نمایان ساخت. در سوم ژوئیه 1988 میلادی هواپیمای مسافر بری ایرباس ایران مورد هجوم یگان های دریایی متجاوز آمریکایی مستقر در آب های خلیج فارس قرار گرفت و سقوط کرد .این هواپیما با موشک وینسنس مورد حمله عمدی قرار گرفت و این هواپیما حامل 298مسافر و خدمه بود که همگی به شهادت رسیدند.

فرمانده ناو جنگی وینسس از رئیس جمهور امریکا مدال لیاقت گرفت

وی افزود: دشمنی از این بیشتر که دوسال بعد از حمله موشکی به هواپیمای ایران ، جرج بوشِ پدر، مدال لژیون لیاقت بر سینه ویل راجرز فرمانده ناو جنگی وینسنس آمریکا زد .آمریکا در سالهای اخیراز طریق ترور دانشمندان هسته ای سعی داشت مقابل برنامه صلح امیز هسته ای ایران بایستد و همچنین اخیراً از  طریق تحمیل تحریم های جدید و پیمان شکنی سعی در مقابله با انقلاب اسلامی ایران دارند . اما مردم با تمسک به ولایت و رهبری و معنویت و اسلام مقابل دسیسه های دشمن ایستادند.

وی خاطر نشان کرد: سه کنفرانس برای مقابله با ایران در اسرائیل و آمریکا و آلمان تشکیل شده است. در کنفرانس آمریکا، فوکو یاما (اندیشمند امریکایی و یهودی الاصل) اظهار کرد : "در ایران زن محور خانواده است برای اینکه خانواده وجامعه در ایران متزلزل شود باید ارزش زن تنزل پیدا کند ". بنابراین متفکران غربی مرحله به مرحله بر روی حجاب زن و جایگاه اجتماعی زن تفکر کردند.

وی افزود :نفوذ دولت های غربی به مساله حجاب محدود نشده است بلکه به عرصه سیاست نیز وارد شده است از سال 1390 رهبر معظم انقلاب (حفظه الله ) نسبت به نفوذی ها  چندین بار اخطار داده اند وقرار بر این شد افراد دو تابعیتی که در سمت های مختلف سیاسی و نظامی قرار دارند  در مجلس معرفی شوند که تا کنون اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است .

 

آزادی حمل اسلحه در کشور آمریکا سمبل ناامنی در این کشور

این کارشناس مسائل سیاسی سپاه پاسداران اذعان  داشت: ازادی بیان از جمله شعارهای مطرح و در خواست های اساسی کشورهای در حال توسعه است اما متاسفانه کشور آمریکا به عنوان داعیه دار حقوق بشر بویی از ازادی بیان و عقیده نبرده است.  در کشورهای غربی با زنان محجبه برخورد فیزیکی و لفظی و می شود و حتی برای حجاب حتی جریمه های نقدی  در نظر گرفته اند. هر ساله هالیوود از فیلم ها و تفکرات  خود علیه مسلمانان  رو نمایی می کند .از همه مهمتر حمل اسلحه در امریکا برای دفاع از خود به عنوان امر عادی تلقی می شود و این نشانگر ناامن بودن کشور آمریکا است.

جنایت های آمریکا در خاور میانه

وی در خصوص جنایات آمریکا اظهار داشت: امریکا به بهانه حمله  القاعده به نیویورک و واشنگتن در 11سپتامبر به افغانستان حمله کرد و علاوه بر ایجاد جنگ های داخلی و ناامنی جنایت های فراوانی مرتکب شد. در حالی که در اسناد منتشر شده سازمان سیا، دولت عربستان سعودی در حمله 11 به برج های دوقلو سپتامبر دست داشت اما به واسطه دلارهای سعودی این مساله نادیده گرفته شد. آمریکا مهمترین مصداق استکبار است. در سال 2004 تعدای از تصاویر شنکنجه  زندانیان زندان  ابوغریب در بغداد توسط نیروهای آمریکایی منتشر شد و باعث لطمه به وجه حقوق بشری آمریکایی شد و این روزها حمایت از سران گروه های تروریستی و عربستان سعودی  در اولویت اقدامات دولت امریکا قرار دارد .

این کارشناس مسائل سیاسی در پایان اضافه کرد : متاسفانه دولتمردان جمهوری اسلامی ایران این روزها آب به آسیاب دشمن می ریزند و علیه سپاه سخن می گویند در حالی که در حمله موشکی ایران توسط سپاه به محل استقرار گروه های تروریستی مستقر در سوریه 7 موشک از 8 موشک درست به هدف مورد نظر اثابت کرد و این نشان دهنده توانایی نیروی  تسلیحاتی نظامی ایران در منطقه خاورمیانه  است و از سوی دیگر چرا  باید وزیر امور خارجه ایران برای شکایت از  نقض برجام توسط آمریکا  به کشور فرانسه برود و دقیقا فردای ان روز نشست گرو ههای منافقین علیه جمهوری اسلامی ایران در فرانسه با حضور جان کری و سایر روسای کشورهای غربی  برگزار شود , بولتون (شخصی که به مقدسات اسلامی توهین کرد و کلام الله مجید را سوزاند ) اظهار کند :" ما اجازه نمی دهیم جمهوری اسلامی ایران جشن انقلاب  40 سالگی خود را برگزار کند ."

وی افزود :در واقع مذاکره اولین گام برای ایجاد صلح وامنیت است اما آیا  در مقابل  کسانی که سالها به معاهدات خود  در مقابل دیگر کشورها پایبند نبو ده اندمیتوان با مذاکره پیش رفت؟  ایا این دولت ها به یکباره متحول خواهند شد؟ اعتماد به امریکا تکیه بر باد است مردم ایران باید هوشیار باشند با بصیرت افزایی و تکیه بر ولایت و مکتب امام حسین (ع)حق و باطل را از یکدیگر تفکیک نمایند .

انتهای پیام / 

دیدگاه شما

آخرین اخبار