20. آذر 1396 - 11:48   |   کد مطلب: 19842
مسئول بسیج حامعه زنان استان همدان اظهار داشت: سخنرانی ترامپ در ششم دسامبر هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکست و دسیسه ها ی پشت پرده این دولت _ به ظاهر طرفدار حقوق بشر_ را از پرده تزویر و ظاهر سازی بیرون انداخت .

 

به گزارش شبنم همدان  در شرایطی که مدت کوتاهی از به ثمر نشستن تلاش های سپاه قد و سردار سلیمانی و نابودی داعش و آرامش مسلمانان میگذرد آمریکا با دسیسه ای تازه سعی در متشنج کردن جهان اسلام را دارد. سخنان ترامپ مبنی بر به رسمیت شناختن اورشلیم به عنوان پایتخت اسرائیل بذر تازه ای است که برای تشنج و ناآرامی در منطقه پاشیده است.

 

ترامپ قوانین بین المللی را زیر پا گذاشت

ستاری نوید مسئول بسیج جامعه زنان سپاه انصارالحسین (ع) همدان در خصوص این اقدام ترامپ اظهار داشت: رئیس جمهور امریکا با این سخنرانی و به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل رسماً قوانین بین المللی را زیر پا گذاشته است و همه جوامعه بین الملل باید مقابل این اقدام بایستند.

 

برملا شدن چهره واقعی آمریکا

وی در خصوص جنایات اسرائیل خاطر نشان کرد: همه جهانیان جنایات این حکومت غاصب را به خاطر دارند و نسل کشی اسرائیل جنایتکار در اذهان جهانیان جاودان شده است و ترامپ با حمایت از اسرائیل و به رسمیت شناختن حکومت غاصب و پوشالی آن چهره واقعی خود را برای مجامع بین المللی آشکار ساخت و نشان داد به هیچ قطعنامه و قانونی پایبند نیست.

 

اسرائیل مانند داعش نابود شدنی است

ستاری نوید تاکید کرد: همانگونه که مقام عظمی ولایت حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) فرموده اند اسرائیل نابود خواهد شد و  قدس شریف از لوث وجود این غاصبان جنایتکار پاک می شود و نابودی داعش مثالی برای صحت این گفته شریف و نشانه اقتدار نیروهای اسلام است.

مسئول بسیج جامعه زنان همدان گفت: نه تنها مسلمانان و دول اسلامی بلکه همه ملت های دارای منطق و تفکر در جهان بر غصب شدن اورشلیم اذعان دارند و قطعنامه های بین المللی صادر شده در محکومیت اقدام اسرائیل شاهدی بر این مدعا است.

وی افزود: سخنرانی ترامپ در ششم دسامیر هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکست و دسیسه ها ی پشت پرده این دولت _ به ظاهر طرفدار حقوق بشر_ را از پرده تزویر و ظاهر سازی بیرون انداخت .

ستاری نوید در پایان گفت: همه زنان مسلمان ایران و جامعه زنان بسیجی استان همدان  در کنار دیگر مردم مسلمان ایران و همه مسلمانان جهان این اقدام آمریکا را محکوم می کنند و این کار را اقدامی جهت برهم زدن آرامش منطقه و ناقض صلح و دوستی و حقوق بشر می دانند.

انتهای پیام / 

دیدگاه شما

آخرین اخبار