29. آذر 1396 - 13:18   |   کد مطلب: 19990
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان خبرداد:
اکران مستند قائم مقام در بیشتر دانشگاههای استان
مسئول بسیج اساتید استان همدان اظهار داشت: تا کنون در چند دانشگاه استان مستند قائم مقام اکران شده است . در این مستند برای بیان واقعیت ها از بزرگان و افرادی که به طور دقیق از ماجرا اطلاع داشتند استفاده شده است .

به گزارش شبنم همدان مستند قائم مقام که به تازگی در حال اکران است به روایتی پژوهشی از زندگی آیت الله منتظری پرداخته است.
به مناسبت ساخت و اکران مستند قائم مقام گفتگویی با علی طاهری مسئول بسیج اساتید استان همدان و عضو هیئت علمی دانشگاه ازاد شهر همدان انجام دادیم .

مسئول بسیج اساتید استان از اکران مستند قائم مقام (در ارتباط با ایت الله منتظری ) در دانشگاه آزاد خبر داد.

علی طاهری در مورد مستند قائم مقام اظهار داشت  : در ابتدای بحث باید از کسانی اقدام به ساخت مستند اینچنینی نموده اند تقدیر و تشکر نمایم. به طور طبیعی بیان مستندات تاثیر بسیار زیادی در  در روشن شدن واقعیات و اذهان مردم  دارد.

مسئول بسیج اساتید استان اشاره داشت : قطعا برنامه های مستند واقعیت هایی را که در فضای غبار آلود و فضایی حقایق به روشنی تدوین نشده است  آشکار می سازد. و همچنین  کمک بسیار زیادی به روشن شدن حقایق و واقعیت ها در نزد مردم دارد.

علی طاهری در ارتباط با مستند قائم مقام و روشنگری های آن گفت : در این مستند برای بیان واقعیت ها از بزرگان و افرادی که به طور دقیق از ماجرا اطلاع داشتند  استفاده شده است .  ابعاد گوناگون  ماجرا با دقت کاویده شده است. شاید در آن روز امکان بازگویی حقایق وجود نداشته است اما امروز به راحتی این حقایق بیان می شود  .

علی طاهری در ارتباط با ساخت مستند اینچنینی تاکید داشت :مستند های از این نوع باعث روشن شدن اذهان عمومی خواهد شد .نگاه هایی که با ابهام به این قضیه نگاه می کنند و شک و شبه ای  باعث رفع ابهامات ایجاد شده می شود . امیدوارم این روشنگری ها در دیگر  زمینه های  انقلاب نیز ایجاد شود .
طیب فریاد رس مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا خبر داد : تا به امروز  در چند دانشگاه استان مستند قائم مقام  اکران شده است .البته برخی از دانشگاهها ابتدا مقاومت مختصری در این خصوص داشتند که مرتفع شد.
مسئول بسیج دانشجویی در ارتباط با تاثیر مستند قائم مقام  اشاره داشت :در  خصوص تاثیر این مستند با توجه به موضع توصیفی و شفاف این مستند فهم بسیار خوبی  از موضوع در ذهن  مخاطب ایجاد می کند. بویژه اینکه از  ورود  نگاه های حاشیه ای تاحدود  بسیار زیادی به مستند پیشگیری  شده است و موفق به ایجاد تمرکز بر  محور های اصلی موضوع شده است.
در پایان فریاد رس تاکید داشت : إن شاءالله که این مستند و آثار مشابه خواهند توانست روشنگری هایی برای نمایش حقایق تاریخی انقلاب اسلامي باشند .

دیدگاه شما

آخرین اخبار