6. آبان 1397 - 13:16   |   کد مطلب: 21863
فرماندار ملایر با بیان اینکه اجلاس جهانی گردشگری فرصتی برای استان و مقدمه‌ای برای حضور گردشگران خارجی در همدان است، گفت: معرفی جاذبه‌های استان در اجلاس جهانی گردشگری سبب ایجاد اشتغال، توسعه گردشگری و رشد استان می‌شود.

به گزارش شبنم ها به نقل از تسنیم

باب اله  فتحی در کمیته اطلاع رسانی اجلاس جهانی گردشگری با اشاره به اینکه اجلاس جهانی گردشگری زمینه‌ای برای تبادل فرهنگ‌ها و آداب و سنن فراهم می‌کند، اظهار داشت: از ظرفیت حضور سفیران کشورهای خارجی در این اجلاس باید برای معرفی بیشتر استفاده شود.

وی افزود: اجلاس جهانی گردشگری ارتباط رفتاری و گفتاری دربین گردشگران ایجاد می‌کند و این اجلاس می‌تواند تأثیرات فرهنگی داشته باشد که استان باید از این ظرفیت استفاده کند.

فتحی بیان کرد: مهمانان حاضر در اجلاس جهانی گردشگری با ظرفیت‌های گردشگری، آثار تاریخی و  فرهنگی استان آشنا شده و مقدمه‌ای برای حضور گردشگران بعدی را مهیا می‌کنند.

فرماندار ملایر با بیان اینکه شهرستان ملایر در این اجلاس به معرفی صنایع دستی و آئین‌های خود می‌پردازد، عنوان کرد: این شهرستان زمینه‌های خوبی در بحث فرش، مروار بافی، سبد بافی و مبل و منبت دارد که باید برای جذب گردشگر و سرمایه‌گذار عرضه شود.

فتحی با تأکید بر اینکه انگور و کشمش ملایر یک برند است، تصریح کرد: آیین سنتی شیره پزی مانیزان  و سایر جشنواره‌ها باید به سفیران کشورهای خارجی معرفی شوند.

فرماندار ملایر تأکید کرد: معرفی جاذبه‌های استان می‌تواند حرکتی را در ایجاد اشتغال و توسعه گردشگری و در نهایت رشد استان داشته باشد. 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار