29. تير 1395 - 15:47   |   کد مطلب: 11254
دبیر مجمع فعالان رسانه‌های انقلابی استان همدان:
دوره آموزش مقدماتی روزنامه‌نگاری در همدان برگزار می‌شود
دبیر مجمع فعالان رسانه‌های انقلاب اسلامی همدان گفت: به همت مجمع فعالان رسانه‌های انقلاب اسلامی و با مشارکت انجمن قلم دوره، آموزش مقدماتی روزنامه‌نگاری در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش شبنم همدان به نقل از تسنیم : احسان مطهری اظهار داشت: این دوره آموزشی در نیمه دوم مردادماه و همزمان با هفته خبرنگار با بهره‌گیری از اساتید روزنامه‌نگاری استان همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: علاقمندان جهت شرکت در این دوره آموزشی فرصت دارند از روز دوشنبه 29 تیرماه تا پایان روز 7 مردادماه به سایت www.farahamedan.ir مراجعه و ثبت‌نام کنند.

دبیر مجمع فعالان رسانه‌های انقلاب اسلامی همدان با بیان اینکه شماره همراه 09184103975 از ساعت 16الی 20 هر روز جوابگوی سؤالات داوطلبان است گفت: مرحله اولیه ثبت نام این دوره آموزشی رایگان بوده و پس از استعد‌اد‌سنجی از بین ثبت‌نام‌کنندگان، نفرات مستعد گزینش و برای حضور در دوره آمورشی د‌عوت می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری  تسنیم، مجمع فعالان رسانه های انقلاب اسلامی استان همدان سال گذشته با هدف تقویت رسانه‌های انقلابی، تعمیق آرمان‌ها و ارزشهای انقلاب اسلامی، همگرایی، کادرسازی، پیگیری اهداف انقلاب، تحقق منویات و اوامر رهبری، مبارزه با فساد، دفاع از مظلوم، استکبارستیزی و مبارزه با ظالمان و دفاع از حقوق حقه همکاران رسانه‌ای توسط جمعی از  فعالان رسانه‌ای همدانی تشکیل شده و در شهریور ماه سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرد.

انتهای پیام/ص

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار