17. آذر 1395 - 16:02   |   کد مطلب: 14076
یک کارشناس طب سنتی تشریح کرد
زردک یا هویج ایرانی تقویت‌کننده قوای جسمی
یک کارشناس طب سنتی گفت: زردک یا هویج ایرانی باعث تقویت توان ــ جنسی می‌شود که امروزه علت قابل توجهی از ناتوانی‌های جنسی را به خود اختصاص داده و داروهای شیمیایی زیاد و متنوعی در این حوزه به بازار عرضه شده که معمولاً دارای عوارض است.
طب سنتی,شبنم همدان,هویج ایرانی,زردک,shabnamha.ir,تقویت قوای جسمی,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از خبرگزاری تسنیم : سید جواد علوی درباره زردک یا هویج ایرانی اظهار داشت: مربای هویج یکی از افزاینده‌های قوای جنسی و مقوی احشا، رحم و هاضمه است و در بدن تولید خلط سالم می‌کند.

به‌گفته وی زردک تقویت کننده معده است و تا حدودی ملیّن است بنابراین برای رفع یبوست خوب است. زردک مایع جنسی (منی) را زیاد می‌کند و نعوظ را هم افزایش می‌دهد، به‌خصوص اگر به‌صورت مربا و یا حلوا آماده مصرف شود یعنی قدری شیرین‌تر تهیه و پخته شود.

این کارشناس طب سنتی ادامه داد: زردک باعث تقویت توان ــ جنسی و نعوظ (سفتی آلت تناسلی) می‌شود که امروزه علت شمار قابل توجهی از ناتوانی‌های جنسی را به خود اختصاص داده و داروهای شیمیایی زیاد و متنوعی در این حوزه به بازار عرضه شده که معمولاً دارای عوارض است.

علوی افزود: مزاج زردک گرم و تر است و دارای رطوبت بسیار خوب و اصطلاحاً رطوبت فضیله است و خوردنی‌هایی که این خصوصیات را دارند جزو بهترین خوراکی‌ها محسوب می‌شوند.

وی یادآور شد: تخم هویج خاصیت مدر (ادرارآور) دارد و آن هم باعث تقویت قوه ــ جنسی می‌شود و به‌صورت پودر یا جوشانده قابل استفاده است.

این کارشناس طب سنتی گفت: افراد با مزاج گرم نباید در خوردن هویج زیاده‌روی کنند.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار