21. آذر 1395 - 16:22   |   کد مطلب: 14168
یک پژوهشگر طب سنتی مطرح کرد:
درمان "کیست, فیبروم و فیبروکیست" سینه
اگر مزاج سرد و تر در بدن غلبه کند و مواد مرطوب و لزج ناشی از سردی و تری مانند ژله سفت شده و در جای جای بدن رسوب کند، این می‌تواند در تخمدان به صورت کیست، در رحم به‌صورت فیبروم و به شکل فیبروستیک در سینه خود را نشان دهد.
طب سنتی,شبنم همدان,کیست,فیبروم رحم,جراحی,shabnamha.ir,afkl ih

به گزارش شبنم همدان به نقل از خبرگزاری تسنیم : سید مهدی میر غضنفری -  پژوهشگر طب سنتی اظهار داشت: اگر مزاج سرد و تر در بدن غلبه کند و مواد مرطوب و لزج ناشی از سردی و تری مانند ژله سفت شده و در جای جای بدن رسوب کند، این می‌تواند در تخمدان به صورت کیست، در رحم به‌صورت فیبروم و به شکل فیبروستیک در سینه خود را نشان دهد.

به گفته وی حالا سوال اینجاست آیا برای از بردن این موارد در بدن جراحی راه چاره است؟

این پژوهشگر طب سنتی ادامه می‌دهد: اگر مشکل به وجود آمده را از ریشه حل نکنیم و علت بیماری را پیدا نکنیم, دوباره این‌ها پیدایش می‌یابند و به گفته ابن سینا این کار بسیار ابلحانه و احمقانه است که طبیب بی‌دلیل دست به چاقو شود که بخواهد بدن را دستکاری کند.

میرغضنفری بیان می‌کند: طبیب حاضر باید ریشه را بشناسد و برطرف کند که ریشه در این موارد، تجمع مواد زائد در بدن است که امتلاء هست یعنی پُر شدن مواد زائد که در جای جای بدن رسوب کرده اند.

وی افزود: مواردی داشتیم که با همین مشکلات به وجود آمدند ولی با رژیم ساده و اصلاح مزاج این توده‌ها آرام آرام تعدادشان کم و برطرف شده است و از بین رفته اند، بنابراین طب سنتی این توانمندی‌ها را دارد.

این پژوهشگر طب سنتی اضافه می‌کند: این افراد باید از مصرف مواد غذایی رطوبی مانند لبنیات و میوه‌های سرد از جمله مرکبات, برنج  زیاد و ....پرهیز کنند و اینکه این بیماری‌ها بدون ورزش و همچنین پرهیز خوب نمی‌شود.

انتهای پیام/ص

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار