6. فروردين 1396 - 17:10   |   کد مطلب: 15957
آموزش مرحله به مرحله ساخت عروسک خروس را در این مطلب ارائه خوایهم داد که از این طریق و با استفاده از الگوی خروس نمدی می توانید به راحت در منزل اقدام به ساخت خروس نمدی نموده و نهایت استفاده را از این خروس جالب ببرید. از آنجایی که سال ۹۶ نیز سال خروس می باشد، می توانید از این عروسک زیبا برای هفت سین سال خروس نیز استفاده نمایید. در ادامه همراه ما بوده و از این آموزش جالب و دیدنی برای ساخت خروس نهایت استفاده را ببرید.
هنر در خانه,خروس نمدی,پارچه نمدی,عروسک سازی,shabnamha,.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

 آموزش ساخت عروسک خروس با نمد و پارچه های نمدی

عروسک خروس نمدی عروسک خروس نمدی عروسک خروس نمدی عروسک خروس نمدی عروسک خروس نمدی عروسک خروس نمدی عروسک خروس نمدی عروسک خروس نمدی عروسک خروس نمدی عروسک خروس نمدی 

به گزارش شبنم همدان به نقل از هنر در خانه :

مراحل ساخت عروسک خروس با الگو :

عروسک خروس را می توان یکی از عروسک های جالب و زیبا دانست که به راحتی ساخته می شود.  برای ساخت عروسک خروس می توانید از پارچه، نمد، خمیر چینی و… استفاده کنید. اما آموزشی که امروز قصد ارائه آن را داریم مربوط به ساخت خروس نمدی است. برای تهیه این عروسک شما نیاز به کشیدن الگو دارید. در ادامه الگوی این عروسک نمدی بامزه را مشاهده می فرمایید که می توانید آن را روی کاغذ بکشید و یا پرینت بگیرید.

بعد از تهیه الگوی خروس در اندازه دلخواه، الگو را روی پارچه نمدی منتقل نمایید و برش بزنید. برای تثبیت کار می توانید از سوزن ته گرد استفاده کنید. توجه داشته باشید که برای زیبایی بیشتر عروسک خروس بهتر است از چند رنگ نمد استفاده کنید.

بعد از انتقال الگوها روی پارچه نمدی، شروع به اتصال تکه ها به هم نمایید.

بعد از اینکه از محل هر تکه نمد مطمئن شدید، شروع به دوخت نمایید. برای دوخت عروسک های نمدی اغلب از دوخت دندان موشی استفاده می  شود. در ادامه نحوه دوختن عروسک نمدی را مشاهده می فرمایید.

حال به سراغ دوخت چشمهای عروسک بروید و با وسایل تزیینی زیبا آن را تزیین کنید.

 

عروسک نمدی ما آماده است، امیدواریم از ساخت این عروسک بامزه و زیبا لذت برده باشید و با روش ذکر شده اقدام به ساخت عروسک نمدی به شکل خروس نمایید.

توجه داشته باشید که از عروسک خروس می توانید برای تزیین سفره هفت سین ۹۶ نیز استفاده نمایید و این خروس با مزه را در رنگ ها و سایز های  مختلف تهیه نموده و در تزیینات مختلف از آن استفاده کنید.

امیدواریم آموزش ساخت عروسک خروس نمدی برای شما دوستان عزیز و هنرمند نیز مفید بوده باشد و از این طریق عروسک های زیبایی تهیه نمایید. البته می توانید در بخش عروسک سازی با دیگر آموزش های جدید و جالب و مدل های زیبا و متنوع انواع عروسک آشنا شوید.

انتهای پیام/ص

عروسک خروس نمدی عروسک خروس نمدی عروسک خروس نمدی عروسک خروس نمدی عروسک خروس نمدی عروسک خروس نمدی عروسک خروس نمدی عروسک خروس نمدی عروسک خروس نمدی عروسک خروس نمدی پارچه نمدی پارچه نمدی پارچه نمدی پارچه نمدی پارچه نمدی پارچه نمدی پارچه نمدی پارچه نمدی عروسک سازی عروسک سازی عروسک سازی عروسک سازی عروسک سازی عروسک سازی عروسک سازی عروسک سازی عروسک سازی

دیدگاه شما

آخرین اخبار