23. فروردين 1396 - 15:54   |   کد مطلب: 16202
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی همدان با بيان اينكه موج جديد بارش‌ها جمعه وارد همدان خواهد شد، گفت: بارندگي‌ها تا اواخر روز يكشنبه هفته آينده ادامه خواهد داشت.
هواشناسی,موج جدید بارشی,استان همدان,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : نادر پیرتاج با بیان اینکه آسمان استان طی امروز نیمه‌ابری تا ابری است، اظهار کرد: در برخی ساعات بارش باران با احتمال رعد و برق و تگرگ پیش‌بینی شده است.

وی به کاهش ابرها از اواخر وقت امشب اشاره کرد و گفت: فردا در طول روز بارندگی قابل توجهی نخواهیم داشت و بارندگی‌ها به طور موقت قطع خواهد شد.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان بیان کرد: پنجشنبه نیز هوای استان نیمه‌ابری،گاهی همراه با وزش باد، در بعد از ظهر با افزایش ابر و بارش پراکنده همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه از روز جمعه سامانه جدید بارشی استان را فرامی‌گیرد، افزود: روز جمعه و شنبه با ورود سامانه جدید بارشی مجدداً بارش‌ها در استان آغاز خواهد شد.

پیرتاج خاطرنشان کرد: سرعت وزش باد در ساعات میانی روز جمعه شدید خواهد بود و تا اواخر روز یکشنبه هفته آینده بارش‌ها ادامه خواهد داشت.

وی بارش‌ها در همدان از شب گذشته تاکنون دو میلیمتر گزارش شده است، یادآور شد: شهرستان تویسرکان با 13 میلی‌متر بارش بیشتر میزان بارندگی‌ها را از شب گذشته تاکنون به خود اختصاص داده است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان تصریح کرد: دمای همدان طی 24 ساعت گذشته حداکثر 21 درجه سانتیگراد و حداقل هشت درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شد.

وی با بیان اینکه گل‌تپه به عنوان سردترین نقطه استان ثبت شده است، گفت: شهرستان نهاوند نیز با دمای 23 درجه سانتیگراد بالای صفر به عنوان گرمترین نقطه استان گزارش شد.

پیرتاج  خاطرنشان کرد: دمای هوا طی امروز روند کاهشی داشت اما طی روزهای آینده دارای نوسانی یکنواخت خواهد بود.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار