24. تير 1396 - 21:31   |   کد مطلب: 17660
پاکسازی سموم و مواد زائد در سلامتی بدن بسیار نقش دارد و ما به شما سوپی را معرفی می‌کنیم که علاوه بر سم زدایی به زیبایی و جوانی پوست نیز کمک می‌کند.
طب سنتی,پاکسازی بدن,معجون خانگی,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از باشگاه خبرنگاران : حفظ سلامتی بدن به عوامل زیادی بستگی دارد و در این میان سم زدایی یکی از نکات مهم و حائز اهمیت در سلامت بدن و کاهش وزن محسوب می شود که محققان راهکارهای زیادی را به این منظور معرفی می کنند.

متخصصان تغذیه مصرف سوپ رابه عنوان یکی از موثرترین روش ها برای پاکسازی بدن از سموم و مواد زائد برشمرده و آن را برای سلامت بدن مفید می دانند.

ما در اینجا به شما سوپی را معرفی می کنیم که خاصیت سم زدایی قوی داشته و مواد مغذی و مورد نیاز بدن شما را تامین می کند.

این سوپ به بهبود سیستم گوارش به خصوص روده‌ها و کبد، سیستم دفعی و کلیه ها، سیستم لنفاوی و تنفسی کمک و با پاکسازی سموم از بدن پوست شما را زیبا و جوان کرده و از جمع شدن سموم در بدن جلوگیری می کند.

مصرف این سوپ مواد مورد نیاز بدن شامل چربی، اسیدهای آمینه وبسیاری مواد مغذی را تامین کرده و به تقویت سیستم ایمنی می کند همچنین متابولیسم و ​​قدرت سیستم گوارش را افزایش داده و به لاغری کمک می کند.

این غذای خوشمزه انرژی زا بوده و میزان و قند خون را کنترل کرده و به دلیل وجود مواد مغذی می تواند التهاب را درمان کند.

مصرف این سوپ با دفع مواد زائد در زیبایی و جوانی پوستتان موثر بوده و بدن شما را در برابر بسیاری بیماری ها مقاوم و واکسینه می کند.

در زیر روش آماده سازی این سوپ خوشمزه را به شما معرفی می کنیم که می توانید به کمک آن بدن خود را پاکسازی کرده و وپوستی زیبا داشته باشید.

مواد لازم

یک کیلو هویج
2 عدد پیاز
6 فنجان آب سبزیجات یا استخوان
3 قاشق غذاخوری زنجبیل تازه
3 حبه سیر
یک فنجان شیر نارگیل
قاشق غذاخوری روغن نارگیل
مقداری نمک و فلفل به عنوان چاشنی

آماده سازی

هویج، آب استخوان، سیر و زنجبیل را در یک ظرف ریخته و آن را روی حرارت قرار داده و اجازه دهید به جوش بیاید سپس سایر مواد را به سوپ اضافه و پس ازاینکه پخته شدند، بقیه مواد را به آن اضافه کرده و چند دقیقه بعد آن را از روی حرارت برداشته و میل کنید.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار