30. مرداد 1396 - 15:22   |   کد مطلب: 18210
یک کارشناس علوم قرآنی در خصوص شهادت شهید حججی اظهار داشت: شهادت و استقامت این شهید بزرگوار ایران و جهان را تکان داد و به فرموده سردار سلیمانی خون دیگر شهدای مدافع حرم را برجسته کرد.
شبنم ها, shabnamha,shabnamha.ir afkl ih, شبنم همدان, شهید حججی

به گزارش شبنم همدان:

غیرت غیور مردان مدافع حرم به همه جهانیان ثابت شده است و جوانان دلیر ایران زمین نشان دادند که در مقابل دشمنان می ایستند و زیر بار ظلم و جور تکفیری ها نمی روند. شهید حججی شهید بزرگواری است که اسوۀ استقامت و نیروهای مقاومت اسلامی و مایه افتخار سرزمین ایران است.

در خصوص شهادت و مقاومت شهید محسن حججی گفتگویی با مهدی حامدی معلم و کارشناس علوم قرانی انجام دادیم

حامدی اظهار داشت: این روزها در و دیوار شهرها به استقبال شهید مدافع حرم، شهید محسن حججی شتافته اند. اما از نظر من با وجود اینکه شهادت این شهید گرانقدر ایران و جهان را تکان داده است و به همه جهانیان ثابت کرده است گروه های تکفیری از هیچ گونه عمل خلاف انسانیت ابایی ندارند. همچنین شهادت شهید حججی به فرموده سردار سلیمانی خون دیگر شهدای مدافع حرم را برجسته کرد.

 

باید زندگی شهید حججی در سراسر جهان منتشر شود

حامدی تصریح کرد :  باید زندگی این شهید نه تنها در داخل ایران بلکه در سراسر کشورهای اسلامی منتشر شود تا جهانیان بفهمند شهادت به زمینه ای به بلندای انسانیت نیاز دارد. این روزها که همه جا سخن ازشهادت است باید زندگی نامه ایشان در اختیار مسئولین و جوانان جامعه قرار بگیرد.

وی افزود: شهید حججی در زندگی هدف والایی را انتخاب کرده اند  و برای رسیدن به این هدف  از سالهای نوجوانی در راه  خدمت به انقلاب و محرومیت زدایی از مناطق محروم کوشش فراوان به کار برده است این شهید بزرگوار در هر لحظه از زندگی به انقلاب و اسلام احساس مسئولیت فراوانی داشته است .

 

آمریکا عامل مهم ایجاد نا امنی در منطقه

کارشناس علوم قرانی بیان داشت: آمریکا و داعش از عوامل مهم ایجاد ناامنی در منطقه و خاورمیانه هستند. در روز دوشنبه جنگنده های آمریکایی منطقه الجمونه نزدیک مرز ننف (مرز عراق و سوریه ) را که تنها چند روز بود توسط گردان های سید الشهداء وابسته به حشد الشعبی آزاد شده بود. بمباران کردند و دقایقی پس از این بمباران 40 رزمنده شهید شدند که7 تن از این شهداء از اعضای سپاه پاسداران بودند. دقایقی از این بمباران نگذشته بود که تروریست های داعشی با ورود از مربع امنیتی آمریکا و حضور در منطقه و تصرف کردن آنجا به اسارت شهید سرافراز مدافع حرم محسن حججی می پردازد .از مسئولین عاجزانه می خواهم هرگز چهره استکباری آمریکا را فراموش نکنند.

 

شهدای مدافع حرم معلم درس مسئولیت جهادی هستند

حامدی اذعان داشت :زندگی شهید حججی و سردار شهید حسین همدانی و دیگر شهدای سر افراز مدافع حرم همگی حاوی درس هایی از مقاومت و ایستادگی و مسئولیت جهادی است. مسئولین امروز دیگر فرصت آزمون و خطا ندارند باید در مقابل ملت شریف ایران برای سازندگی و احیای اشتغال دست به حرکت بزنند , تمام اهتمام خود را به کار گیرند که باعث پیشرفت ایران شوند چون مطمئنا در مقابل شهدا و خانواده آنان مسئولیت سنگینی به عهده دارند.

 

دل را به دست دلبر وقتی که می سپاری

در بند هم که باشی چون کوه استواری

باید گذشت آری از هفت خوان رستم

عاشق اگر که دارد با یار خود قراری

"سرها بریده بینی بی جرم و بی جنایت "

در شهر سربداران تا پای که می گذاری

شرط است عاشقان را از جان و سر گذشتن

گر هست آرزویی با شاه نی سواری

در چشم های مجنون مستی ست می زند موج

جام کدام لیلی دارد چنین خماری

دنیا به خود ندیده مردی به این صلابت

با مرگ خود بگیرد عکسی به یادگاری

 

انتهای پیام / 

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار