19. شهريور 1396 - 21:25   |   کد مطلب: 18517
رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان کفت: از روز سه‌شنبه به بعد دمای روزانه هوای همدان به تدریج یک تا سه درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.
هواشناسی,همدان,کاهش دمای هوا,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از فارس : نادر پیرتاج امروز با بیان اینکه آسمان استان صاف تا قسمتی ابری است، اظهار کرد: طی ساعات بعد از ظهر گاهی رشد موقت ابر، افزایش سرعت باد و در برخی نقاط غبار محلی را شاهد خواهیم بود.

وی به ادامه وضعیت پیش‌بینی شده تا دو روز آینده اشاره کرد و گفت: غبار محلی از امروز به طور رقیق در استان ایجاد شده است که تا غروب ادامه دارد؛ پدیده گرد و غبار نیز تا چند روز آینده پیش‌بینی نشده است.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان همدان بیان کرد: دمای هوای استان تا روز سه شنبه تقریباً یکنواخت خواهد بود و از روز سه‌شنبه به بعد دمای روزانه هوا به تدریج یک تا سه درجه سانتیگراد کاهش می‌یابد.

وی به دمای هوای همدان طی 24 ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: طی شبانه‌روز گذشته دمای هوای همدان در خنک‌ترین ساعت به 12 درجه سانتیگراد بالای صفر رسید و در گرمترین ساعت نیز 34 درجه سانتیگراد بالای صفر ثبت شد.

پیرتاج با اشاره به گرمترین و خنک‌ترین نقاط استان طی 24 ساعت گذشته، تصریح کرد: بیشترین دمای هوا طی این بازه زمانی به اسدآباد با 36 درجه سانتیگراد بالای صفر مربوط است و خنک‌ترین نقطه نیز گل تپه با 11 درجه سانتیگراد بالای صفر بوده است.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار