27. مهر 1396 - 12:21   |   کد مطلب: 19076
شرایط زندگی در حال حاضر کار سلامتی بدن و به ویژه کبد را دشوار می‌کند، با استفاده از «مواهب طبیعی»، ما می‌توانیم جلوی بسیاری از بیماری‌ها را بگیریم.
طب سنتی,کاهش وزن,درمان کبد چرب,سم زدایی کبد,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها

به گزارش شبنم همدان به نقل از جام جم آنلاین : شرایط زندگی در حال حاضر کار سلامتی بدن و به ویژه کبد را دشوار می‌کند، ولی با این همه جای امیدواری وجود دارد.

خوشبختانه ما در خانه خود داروی لازم برای بسیاری از بیماری‌ها را داریم. با استفاده از «مواهب طبیعی»، ما می‌توانیم جلوی بسیاری از بیماری‌ها را بگیریم.

به نوشته سایت «Bold Sky»، یک نوشیدنی سالم وجود دارد که وزن را کاهش می‌دهد و به پاکسازی کبد کمک می‌کند.

این نوشیدنی با کلم و زنجبیل درست می‌شود.

کارکرد این نوشیدنی چیست؟

کارشناسان تغذیه می‌گویند که کلم «ذخیره انرژی» است، زیرا کلم از نظر پتاسیم، ویتامین ث و گوگرد غنی است، عواملی که می‌توانند در پاکسازی کبد موثر باشند.

ویتامین ث و گوگرد موجود در کلم مواد سمی مانند اسید اوریک و رادیکال‌های آزاد را از کبد می‌شوید. خصوصیات ضد التهابی آن مانع کم آبی و سردرد ناشی از مواد سمی موجود در بدن می‌شود.

کلم کالری کمی دارد و اضافه کردن آن به غذا باعث می‌شود تا وزن کم کنید و به شما احساس سیری و پرشدن را می‌دهد.

زنجبیل هم یک سم‌زدای قوی برای کبد است. ماده موثر «جینرول» و «شوگا» ضده التهابی و چربی سوز هستند، باعث کاهش اضافه وزن بدن می‌شوند.

چه انتظاری می‌توان از نوشیدنی‌ای داشت که این ۲ گیاه را داشته باشد؟

مواد و روش تهیه:

کلم سبز یا کلم قمری

۲ تکه زنجبیل

۱ قاشق غذاخوری آب لیمو

۲ عدد سیب

نصف قاشق چایخوری زیره نکوبیده

کلم، سیب و زنجبیل را به قطعات کوچک خورد کنید و بگذارید در در یک لیوان و نیم آب به مدت ۵ دقیقه بجوشد و سپس زیره را اضافه کنید. با میکسر آن را مخلوط کنید و آبلیمو و کمی آب به آن اضافه کنید. نوشیدنی معجزه‌آسا آماده است.

این نوشیدنی را می‌توانید در یخچال نگهداری کنید و برای بهترین اثر آن را صبح‌ها بنوشید.

انتهای پیام/ص

دیدگاه شما

آخرین اخبار