22. آبان 1396 - 16:08   |   کد مطلب: 19445
آخرین اخبار زلزله در غرب کشور;
۳۴۸ کشته و ۴۰۵۰مجروح + تصاویر
امداد رسانی به زلزله زدگان استان کرمانشاه در حالی ادامه دارد که تعداد تلفات انسانی همچنان در حال افزایش است و مردم نگران سرمای شب پیش رو و تامین مواد غذایی هستند.
زلزله,زمین لرزه,مرکز لرزه نگاری کشور,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

به گزارش شبنم همدان به نقل از مهر : لرزیدن تعداد زیادی از استان‌های کشور طی شامگاه یکشنبه موجب وحشت عمومی و حضور مردم در خیابان‌ها شد. در این گزارش علاوه بر آخرین وضعیت خسارات زلزله در غرب کشور، اخبار برخی از استان‌هایی که در جریان این زمین‌لرزه تکان خوردند آمده است.

مطابق اطلاعات اولیه منشأ لرزش استان‌های مختلف کشورمان وقوع زلزله در مرز کرمانشاه با کشور عراق بوده است. این زمین‌لرزه در منطقه «ازگله» استان کرمانشاه ثبت‌شده است.

جزئیات اخبار مربوط به این زمین‌لرزه را در زیر می‌خوانید.

۱۵:۲۵ اعلام شماره حساب برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور

در پی تشکیل کمیته بحران به منظور کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه در ستاد مرکزی سازمان بهزیستی کشور ، امروز تیم کمیته بحران به مدیریت رئیس مرکز توسعه پیشگیری و درمان اعتیاد عازم استان کرمانشاه شدند.

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور در پی وقوع زلزله استان کرمانشاه ضمن تسلیت به بازماندگان حادثه و ملت شریف ایران از کلیه معاونین و مدیران ستادی و استانی خواست با قید فوریت ، از تمامی امکانات و ظرفیت های موجود برای کمک به آحاد زلزله زدگان استان کرمانشاه استفاده و از هیچ خدمتی دریغ نکنند.

سازمان بهزیستی شماره حساب ۹۰۱۹۰ بانک ملت؛ شماره مشارکهای مردمی بهزیستی کشور را ویژه کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور اعلام کرد.

۱۵:۱۳ فعالیت مجموعه های پروازی ناجا در امدادرسانی به زلزله کرمانشاه

سردار اشتری امروز دوشنبه در بازدید از مناطق زلزلهزده کرمانشاه اظهار داشت: از ساعات اولیه دستگاه های امداد رسان حضور پیدا کردند، نیروی انتظامی از دقایق اول حضور پیدا کرد،  نیروهای کمکی از شب گذشته به استان و شهرهای زلزله زده اعزام شده اند.

وی بیان کرد: امیدوارم باز هم بتوانیم کمک‌های بیشتری را در این زمینه  داشته باشیم.

سردار اشتری گفت: بحث امنیت و نظمی که باید ایجاد شود در مناطق زلزله زده یکی از اولویت‌های نیری انتظامی است، مشکل خاصی در راه هایی که منتهی می شود به شهرهای زلزله زده نداشته باشیم و همکاران ما مستقر هستند.

۱۵:۱۲  مشکلی درشبکه دیتاوتلفن ثابت کرمانشاه نیست/افزایش کانال‌های ارتباط

مدیرعامل مخابرات منطقه کرمانشاه با بیان اینکه مشکلی در شبکه دیتا و تلفن ثابت وجود ندارد و ارتباطات ثابت و سیار نرمال است، از افزیش کانالهای ارتباطی در استان خبر داد.

مسیب قبادیان در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص شبکه ارتباطی تلفن ثابت و همراه و همچنین دیتای استان پس از زلزله شب گذشته استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر هیچ گونه مشکلی در ارتباطات تلفن ثابت،  همراه و دیتا دراستان کرمانشاه وجود ندارد.

وی تاکید کرد: هم‌اکنون تمام ارتباطات ثابت و همراه استان نرمال  بوده و تنها در لحظات اولیه وقوع زلزله،  بطور طبیعی ترافیک تماس ها افزایش یافت  که منجر به اشغال لحظه ای کانالهای ارتباطی شد.

 مدیرعامل مخابرات منطقه کرمانشاه  تصریح کرد: در این حادثه تعدادی از سایت های تلفن همراه بطور پراکنده به علت قطع شبکه  برق، قطع شدند که تاثیر چندانی در امر ارتباطات هم استانی های عزیز نداشته و بلافاصله بعد از وصل برق مجدداٌ ارتباط برقرار شد.

۱۵:۰۸ اغلب منازل در سرپل ذهاب دچار آسیب شده اند

اغلب منازل شهرستان سرپل ذهاب بعد از زلزله ۷.۳ ریشتری شب گذشته دچار آسیب های جدی شده اند.

به گزارش خبرنگار مهر سرپل ذهاب نزدیکترین شهرستان به کانون زلزله ۷.۳ ریشتری استان کرمانشاه بوده و اغلب منازل در این شهرستا تخریب یا دچار آسیب شده است.

۱۴:۵۲ نظم و امنیت اولویت اول نیروی انتظامی برای مناطق زلزله زده است

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نظم و امنیت اولویت اول نیروی انتظامی برای مناطق زلزله زده است.

سردار اشتری در جریان سفر به شهرستان زلزله زده سرپل زهاب گفت: تامین نظم و امنیت اولویت اول نیروی انتظامی برای مناطق زلزله زده است.

۱۴:۳۶ زلزله ۴.۴ ریشتری حوالی سرمست در استان کرمانشاه را لرزاند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از موسسه ژئو فیزیک دانشگاه تهران  زلزله ای به بزرگی  ۴.۴ ریشتری حوالی سرمست در استان کرمانشاه را دقایقی پیش لرزاند.

این زلزله در ۱۱ کیلومتری سرمست (کرمانشاه)، ۱۹ کیلومتری زرنه (ایلام) و ۲۰ کیلومتری کرند (کرمانشاه) رخ داد.

زلزله,زمین لرزه,مرکز لرزه نگاری کشور,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;
زلزله,زمین لرزه,مرکز لرزه نگاری کشور,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;
زلزله,زمین لرزه,مرکز لرزه نگاری کشور,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;
زلزله,زمین لرزه,مرکز لرزه نگاری کشور,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;
زلزله,زمین لرزه,مرکز لرزه نگاری کشور,shabnamha.ir,شبنم همدان,afkl ih,شبنم ها;

دیدگاه شما

آخرین اخبار