13. دى 1396 - 10:54   |   کد مطلب: 20202
راوی در این کتاب پس از تشرف به دین اسلام پرده از دسیسه های فرقه بهائیت برداشته است و عنون کرده چگونه شورای بهاییت از جوانان خود برای رسیدن به مقاصد پلید استفاده می کند و آنان را می فریبد.

به گزارش شبنم ها،

جلد سی وسوم کتاب نیمه پنهان_ پشت پرده تشکیلات _به بیان خاطرات عضو سابق بهاییت پرداخته است .
پشت پرده تشکیلات کتابی است به نویسندگی سعید سجادی و به روایت بهزاد جهانگیری که انتشارات کیهان آن را چاپ کرده است.
 این کتاب به روایت بهزاد جهانگیری از فرقه بهاییت پرداخته است. بهزاد جهانگیری در خانواده ای بهایی در همدان به دنیا آمده است. اما پس از کسب شناخت و آگاهی از دین اسلام مسلمان می شود.
جهانگیری در این کتاب به  جعلیات و خرافاتی که از سوی عکا در باور بهاییان گنجانده می شود پرداخته است حتی در مواردی خانواده او با شورای بهاییت هماهنگ می شوند و مشکلاتی بر سر راه او ایجاد می کنند . در این کتاب اشاره شده است چگونه شورای بهاییت از جوانان خود برای رسیدن به مقاصد پلید استفاده می کند و آنان را می فریبد. حتی برای آنکه نتوانند از دین بهاییت خارج شوند آنان را دچار مشکلات مالی و روحی فراوان  می نماید.
 همان گونه که جهانگیری بیان کرده است او چندین بار تصمیم می گیرد به دین اسلام مشرف شود اما هر بار با مشکلاتی مواجه می شود که از سوی شورای بهاییت ایجاد می شود. شورای بهاییت  او را دوباره به بند بهاییت می کشانند. حتی برای ازدواج او شورای بهاییت تصمیم می گیرد که با چه کسی ازدواج نماید. خوشبختانه  همسر وی نیز دچار تردید های بسیاری نسبت به ایین بهاییت می شود بنابراین هر دو انها تصمیم می گیرند از فرقه ظاله بهاییت جدا شوند .
انتهای پیام/
 

دیدگاه شما

آخرین اخبار