23. دى 1396 - 13:43   |   کد مطلب: 20359
کتاب «آنچه که زنان دوست دارند مردان بدانند» با نگاهی به زندگی مشترک و روابط بین زن و مرد به تفاوت های زن و مرد می پردازد و می کوشد از راه آگاهی بخشی مشکلات بین همسران را به حداقل برساند و آرامش را در فضای خانواده حاکم سازد.

به گزارش شبنم ها،

 

کتاب «آنچه که زنان دوست دارند مردان بدانند» مجموعه ای است که به شناخت ویژگی های کلی  و خصوصیات مشترک زنان کمک می کند. این کتاب  نوشته باربارا دی آنجلیس و ترجمه فاطمه محمد نیا است و انتشارات معیار علم آن را منتشر کرده است.

در این کتاب به ویژگی های مهم زنان از جمله عشق ورزیدن اشاره شده است. این کتاب توضیح می دهد که اگر خود آگاهی زنان و مردان را مانند دایره ای تصور نماییم یک دهم خود آگاهی مردان  به صورت تفکیک شده با سایر فعالیت ها به عشق ورزیدن اختصاص پیدا می کند در حالی که زنان بخش اعظمی از خود اگاهی خود را صرف عشق ورزیدن می کنند حتی زمانی که فعالیت های روزانه خود را انجام می دهند قادرند عشق ورزی داشته باشند .

 

 این کتاب نگاهی به زندگی مشترک و روابط بین زن و مرد دارد ,در بخشی از کتاب تفاوت های زن و مرد را بیان می کند. نویسنده در حد امکان تلاش می کند با استفاده از جمله های کوتاه و تاثیر گذار و بیان کلید واژه ها در مورد روحیات زنان مشکلات بین همسران را به حداقل برساند و آرامش را در فضای خانواده حاکم سازد .

مطالعه این کتاب می تواند زوج های جوان را در رفع سوءتفاهمات و بهبود روابط کمک کند و بستر آرامی را در محیط خانواده حاکم کند.

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار