21. شهريور 1397 - 11:00   |   کد مطلب: 21676
نایب رئیس و رئیس کمیسیون نظارت حقوقی و امور اداری شورای شهر همدان عملکرد مولوی را در جایگاه ریاست شورا، طی یک سال گذشته، متوسط ارزیابی کردند.

به گزارش شبنم ها، به نقل از نافع

با توجه به اینکه تنها چهار روز تا برگزاری انتخابات هیأت رئیسه شورای شهر همدان باقی مانده است و با توجه به شنیده شدن زمزمه‌هایی از رایزنی برخی از اعضا در انتخاب فرد دیگری برای ریاست شورا، به منظور اطلاع از این موضوع خبرنگار ما، با دو عضو شورا گفت‌و‌گویی در این خصوص داشته که در ادامه می‌خوانید.

نایب رئیس شورای شهر همدان در خصوص برگزاری انتخابات هیأت رئیسه، اظهار کرد: برگزاری انتخابات دیرتر از موعد به دلیل عدم حضور دو عضو شورا با توجه به تشرف آنها به مکه مکرمه بوده است.

علی فتحی با بیان اینکه دوره ریاست مولوی دوم شهریور ماه به پایان رسید و قبل از پایان دوره به لحاظ قانونی اجازه برگزاری انتخابات را نداشتیم، به این دلیل ناچار به برگزاری دیرهنگام اننتخابات شدیم، گفت: انتخابات هیأت رئیسه شنبه 24 شهریورماه با حضور فرماندار و اعضای شورای شهر برگزار خواهد شد.

وی در پاسخ به این سئوال که گمانه‌زنی‌هایی در خصوص توافق اعضا بر ریاست فرد دیگری به غیر از مولوی مطرح است، بیان کرد: هنوز اطلاعی از اینکه چه کسی رئیس بعدی شورا خواهد بود، ندارم.

نایب رئیس شورای شهر همدان در خصوص عملکرد ریاست شورا طی یک سال گذشته، یادآور شد: هر فردی ضعف‌ها و نقاط قوتی دارد؛ در برخی زمینه‌ها طی یک سال گذشته از مولوی راضی بودیم و در برخی موارد نیز ناراضی بودیم.

رئیس کمیسیون نظارت حقوقی و امور اداری شورای شهر همدان نیز تصریح کرد: طی یک سال شورای پنجم برآیند تمام فعالیت‌ها مثبت بوده است.

سید مسعود عسگریان با بیان اینکه کارها در چارچوب و روال قانونی طی یک سال گذشته انجام شده است، ادامه داد: شورای پنجم در انتخاب شهردار موفق بوده و سعی بر انتخاب شهردار بومی، آشنا با شرایط شهرداری و کار داشته است.

وی با تأکید بر اینکه شهردار ابتدا با کش‌و‌قوس‌های کلانشهر شدن مواجه بود، خاطرنشان کرد: شهردار با برنامه‌های خوبی شروع به کار کرد که نشان از موفقیت‌هایی دارد که با تعامل بین شورا و شهرداری حاصل می‌شود.

رئیس کمیسیون نظارت حقوقی و امور اداری شورای شهر همدان یادآور شد: با انتخاب هیأت رئیسه دور دوم شورا نیز سعی می‌کنیم، تعامل و انتخابات درون شورا موفق‌تر، مطلوب‌تر و مناسب‌تر از دور اول باشد.

وی در خصوص گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر اتفاق نظر اعضای شورا بر انتخاب فرد دیگری به غیر از مولوی برای ریاست شورا، اظهار کرد: چیزی در این مورد نشنیده‌ام؛ شاید برخی رایزنی‌هایی کرده باشند و یا اینکه شایعاتی مطرح می‌کنند.

عسگریان در ادامه گفت: هنوز نشستی قبل از انتخابات هیأت رئیسه برگزار نشده است که برای انتخاب یک فرد خاص تصمیماتی اتخاذ شود.

وی در خصوص عملکرد مولوی به عنوان رئیس شورا طی یک سال گذشته نیز بیان کرد: کار شورا قائم به فرد نیست و تصمیم‌گیری‌ها جمعی است.

رئیس کمیسیون نظارت حقوقی و امور اداری شورای شهر همدان افزود: عملکرد مولوی در تحقق تصمیم‌گیری‌های جمعی، متوسط به بالا و در حد انتظار بوده و مشکل خاصی نبود؛ یک سال گذشته را با موفقیت گذراندیم.

حال باید منتظر ماند و دید در روز 24 شهریورماه با رأی اعضای شورای دور پنجم باز هم رئیسی با عملکرد متوسط بر صندلی ریاست شورا ابقاء خواهد شد و یا اینکه اعضا با آگاهی از اینکه مولوی آنچه در توان داشته و طی این یک سال انجام داده، با انتخاب عضو دیگر سعی بر گماشتن فردی توانمند در جایگاه ریاست شورا دارند تا شاهد آغاز به کار سال دوم شورا با پویایی بیشتری باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار