5. مهر 1397 - 10:56   |   کد مطلب: 21703
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: طی 24 ساعت گذشته 470 بار زنگ تلفن سازمان به صدا درآمد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از نافع

محمدرضا بیاناتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار نافع، با اشاره به اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات سازمان آتش‌نشانی، اظهار کرد: طبق اعلام مرکز، طی 24 ساعت گذشته 470 بار زنگ تلفن سازمان به صدا درآمده است.

وی با بیان اینکه از 470 تماس ثبت شده در سامانه 125 طی این مدت، 11 مورد منجر به انجام عملیات شد، گفت: 6 عملیات اطفاء حریق و پنج عملیات امداد و نجات حاصل تلاش آتش‌نشانان در این بازه زمانی بوده است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان بیان کرد: 20 مورد از تماس‌های ثبت شده نیز به منظور دریافت مشاوره و راهنمایی در سامانه به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه 55 مورد از تماس‌های ثبت شده در سامانه نیز اشتباه بوده است، افزود: متأسفانه 384 مورد از تماس‌های ثبت شده با هدف ایجاد مزاحمت گزارش شد.

بیاناتی با اشاره به 6 عملیات اطفاء حریق انجام شده، تصریح کرد: حریق یک منزل در 18 متری ذوالفقار، حریق یک باغ در رباط شورین، حریق بنر در میدان جهاد، حریق یک مخروبه در شهرک مدرس و دو مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در میدان باباطاهر و بلوار بعثت انجام عملیات اطفاء حریق را به دنبال داشت.

وی ادامه داد: چهار مورد نجات افراد محبوس شده در آسانسور پل عابر پیاده در بلوار کاشانی، سعیدیه دو مورد و بلوار بعثت و نجات حیوانات در پیشاهنگی نیز منجر به انجام عملیات امداد و نجات شد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در پایان خاطرنشان کرد: در 11 عملیات انجام شده، پنج نفر توسط آتش‌نشانان همدان نجات یافتند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار