6. مهر 1397 - 8:26   |   کد مطلب: 21709
دادستان شهرستان اسدآباد گفت: اخلالگران در امنیت جانی و مالی افراد راننده بدانند که به هر طریقی در عبور و مرور کامیون‌ها یا بارگیری آنها اقدامی حتی به صورت تحریک رانندگان داشته باشند، با آنان برخورد کرده و به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از نافع

علیرضا سلطانی‌متهور در گفت‌وگو با خبرنگار نافع، با هشدار به اخلالگران در عبور و مرور کامیون‌داران در سطح جاده‌های منتهی به اسدآباد و تشویش اذهان عمومی در فضای مجازی، اظهار کرد: مطالبات رانندگان مربوط به چهار ماه گذشته بوده که توسط معاندین نظام با تحریکاتی در فضای مجازی منتشر شد.

وی با بیان اینکه معاندان جدیداً نیز از طریق فضای مجازی تصاویری از مطالبات رانندگان و مشکلات آنان در اردیبهشت ماه، مجدداً منتشر می‌کنند، گفت: این قدامات موجب تشویش اذهان عمومي شده است.

دادستان شهرستان اسدآباد بیان کرد: طبق قانون مجازات اسلامی هر شخص كه مرتکب جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد یا جرائم علیه امنیت داخلی و خارجی جمهوری اسلامی ایران و یا نشر اکاذیب، اخلال در نظام اقتصادی کشور از قبیل آتش زدن خودرو و یا تخریب که موجب اخلال اقتصادی شود که به قصد براندازی نظام و یا مقابله با آن باشد، مجازات مفسد فی‌الارض را در پی خواهد داشت.

وی افزود: مجازات قانون مفسد فی‌الارض در ماده ۲۸۶، مجازات اعدام درنظر گرفته شده و ما نیز در این زمینه پیگیر هستیم، چنانچه قصد افرادی به چنین امری احراز شود، برخورد قاطع خواهیم کرد.

سلطانی‌متهور با اشاره به شناسایی افرادي طی دو روز اخیر در اقدام به تشویش اذهان عمومی و یا حمله به کامیون‌ها، تصریح کرد: از این تعداد یک نفر دستگیر و برای مابقي نیز دستور بازداشت صادر شده است.

دادستان شهرستان اسدآباد خاطرنشان کرد: نیروهای انتظامی و امنيتي در سطح جاده‌های منتهی به اسدآباد به صورت نامحسوس نسبت به عبور و مرورها نظارت دارند و به محض برخورد با افراد اخلالگر در نظم عمومی، وارد عمل شده، آنان را دستگیر و به مراجع قضايي تحويل خواهند داد.

سلطانی‌متهور اظهار کرد: اخلالگران در امنیت جانی و مالی افراد راننده بدانند که به هر طریقی در عبور و مرور کامیون‌ها یا بارگیری آنها اقدامی حتی به صورت تحریک رانندگان داشته باشند، با آنان برخورد کرده و به هیچ وجه کوتاه نخواهیم آمد.

وی در خصوص انتشار مطلبی از قبیل کشتن دو راننده یا اسید پاشی به رانندگان، گفت: در حوزه استحفاظی اسدآباد طی این مدت نه تنها هیچ‌گونه قتلی رخ نداده است بلکه از ابتدای سال تاکنون قتل عمدی در این شهرستان نداشته‌ایم.

دادستان شهرستان اسدآباد بیان کرد: به هیچ وجه اسیدپاشی روی ماشین یا راننده رخ نداده و صرفاً سنگ پرانی به دو خودرو بوده که شیشه آنها شکسته شد؛ البته افراد متخلف شناسایی و قطعاً دستگیر خواهند شد.

وی با اشاره به کمبود لاستیک ماشین‌های سنگین، افزود: عوارض گمرکی از لاستیک خودرو برداشته شده و تا حدودی قیمت برای مصرف کننده ارزان می‌شود.

سلطانی‌متهور در پایان تصریح کرد: به زودی لاستیک خودرو به دست کامیون‌داران خواهد رسید و یکی از مشکلات عمده آنان حل می‌شود.

انتهای پیام/ن

دیدگاه شما

آخرین اخبار