7. مهر 1397 - 8:37   |   کد مطلب: 21712
رئیس انجمن صنایع سلولزی بهداشتی ایران با بیان اینکه برای مدیریت تقاضای مردم در سطح بازار افزایش تولید در دستور کار کارخانجات قرار گرفته است، گفت: با این تصمیم دست سودجویان از بازار قطع می شود.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

عباس فصیح خوشگرد  با اشاره به اینکه در طول هفته‌های گذشته تأمین و توزیع محصولات سلولزی با مشکل روبه رو شده بود، اظهارداشت: خوشبختانه با تعاملات وزیر صنعت و همکاری سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان این مشکلات برطرف شده است.

وی با بیان اینکه برای مدیریت تقاضای مردم در سطح بازار افزایش تولید محصولات سلولزی در دستور کار کارخانجات قرار گرفته است، افزود: متأسفانه هجوم مردم برای خرید محصولات سلولزی باعث شد تا سودجویان از این شرایط سوء استفاده کرده و به فروش محصولات آنهم به قیمت‌های بالا اقدام کنند.

فصیح خوشگرد تصریح کرد: سرانه مصرف سالانه محصولات سلولزی هر ایرانی 2 کیلو 500 گرم است که کارخانجات بیش از این میزان را تولید خواهند کرد. حتی روند صادرات محصولات سلولزی متوقف شده تا نخست نیاز بازار داخلی تأمین و سپس صادرات این محصولات انجام شود.

رئیس انجمن صنایع سلولزی بهداشتی ایران اضافه کرد: کارخانجات محصولات سلولزی در صددند با افزایش حجم تولید دست سودجویان را از بازار قطع نمایند. البته مردم هم باید به حد نیاز خود محصولات سلولزی خریداری و از هجوم و انبار کالا جلوگیری کنند.

 انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار