9. مهر 1397 - 11:39   |   کد مطلب: 21729
سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی از پلمپ یک کارخانه معروف رب‌سازی به علت گرانفروشی و احتکار در گلستان خبر داد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

سید یاسر رایگانی سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با بیان اینکه با گزارش مردمی تیم گشت مشترک تعزیرات حکومتی از کارخانه‌ای به اتهام گرانفروشی و اخفای کالا بازرسی شد، اظهار کرد: طبق مشاهدات مسئولان کارخانه در حال پاک کردن تاریخ تولید، انقضاء و قیمت مصرف کننده رب‌های تولید ماه‌های قبل در انبار بودند.

وی در ادامه افزود: این کارخانه حدود یک ماه است که از عرضه محصولات خود خودداری کرده و در حال تغییر تاریخ تولید کالاها بوده است.

رایگانی با بیان اینکه صورت‌جلسه بازدید از انبار کارخانه تنظیم شد، تصریح کرد: تا تعیین تکلیف و انجام تحقیقات بیشتر کارخانه پلمپ می‌شود و پرونده تخلف اخفاء و امتناع از عرضه و گرانفروشی برای مدیرعامل این کارخانه تشکیل شد.

سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی با اشاره به تماس‌های تلفنی بنکداران و خریداران کالا گفت: قیمت فروش توسط کارخانه حدود 12 هزار تومان اعلام شده است؛ از انبار این کارخانه مقدار 74 هزار و 400 قوطی رب 400 گرمی با قیمت 35 هزار ریال، 416 هزار و 800 قوطی رب 800 گرمی با قیمت قبلی 75 هزار ریال و 85 هزار ریال، یک هزار و 304 قوطی رب 4 کیلویی با قیمت 320 هزار ریال کشف شده است.

وی در پایان گفت: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت، کارشناسان و بازرسی شهرستان گلستان و گرگان و رئیس پلیس اماکن عمومی به همراه اینجانب در تیم بازرسی از کارخانه حضور داشتیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار