27. مهر 1397 - 9:56   |   کد مطلب: 21814
پوستر چهلمین اجلاس اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری رونمایی شد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

وستر چهلمین اجلاس اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری شامگاه پنجشنبه با حضور معاون عمرانی استاندار، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان، مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر و دیگران مسئولان رونمایی شد.

معاون امور عمرانی استاندار همدان در نشستی با مسئولان کمیته‌های فعال در دبیرخانه چهلمین اجلاس جهانی گردشگری اظهار داشت: این رویدادها به خودی خود دارای ارزش است و تجربه‌هایی کسب می‌شود که در آینده می‌توان از آن استفاده کرد.

وی افزود: زیرساخت هایی در حاشیه این اجلاس آماده می‌شود که طبق این زیرساخت‌ها می‌توان در چارچوب کار را بهتر در مجامع بین‌المللی استفاده کرد.

محمودرضا عراقی با اشاره به اینکه دو رویداد بزرگ 2018 را در همدان برگزار کرده و می‌کنیم که  با برگزاری این دو رویداد در گردشگری اتفاق خوبی افتاده در حالی که این را در گذشته شاهد نبودیم، گفت: همترین نتیجه کار این است که باهم بتوانیم کار کنیم و برای کارهایمان به مرور زمان باید فکر بیشتری کنیم و بعد از اینکه همدان شناخته شد حرفه‌ای تر عمل کنیم.

معاون امور عمرانی استاندار همدان بیان کرد: باید از الان به فکر این باشیم که در دو سال آینده چه رویدادی را در همدان داشته باشیم در حالی که ما هنوز در آن نقطه قرار نگرفته‌ایم. 

عراقی با بیان اینکه بسیاری از درآمدهای که از گردشگری احصا می‌شود قابل اندازه گیری نیست، عنوان کرد: همه درآمد گردشگری نقدی نیست بلکه درآمدهای معنوی و مثبت که ارزش ماندگاری دارد را نیز  باید در نظر گرفت.

وی با تأکید بر اینکه از این هفته وارد فاز جدیدی از هماهنگی‌ها برای برگزاری اجلاس می‌شویم و برای برگزاری مشکلی نخواهیم داشت، تصریح کرد: برای رسیدن به اهداف اجلاس باید دغدعه داشته باشیم و برای رسیدن به آن اهداف باید تبلیغات داشته باشیم.

معاون امور عمرانی استاندار همدان با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی  این رویداد از اهمیت بالایی برخوردار است، ابراز کرد: کیفیت پنل‌های اجلاس نیز مهم است و باید بدانیم برای چه سطحی این پنل‌ها در نظر گرفته شده است.

عراقی درمورد مهم بودن سطح مهمانان این اجلاس با بیان اینکه باید سعی شود مهمانان بیشتر از شرکت‌ها و موسسات گردشگری باشد، تأکید کرد: از همه ظرفیت ها در اجلاس پیش رو استفاده می‌کنیم و از کسانی که ایده دارند استقبال می‌کنیم. 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار