1. آبان 1397 - 11:04   |   کد مطلب: 21837
مسئول بسیج رسانه نهاوند گفت:همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی(ع) تیم سه نفره خبرنگاران عضو بسیج رسانه نهاوند با دوچرخه عازم کربلا شدند.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

علی سهرابی ، مسئول بسیج رسانه شهرستان نهاوند  در گفتگو با خبرنگار ما ،اظهار داشت: گروه ۳نفره دوچرخه سواری شهید نادری بسیج رسانه نهاوند به سرپرستی حسین بحیرایی با شعار شور حسینی اتحاد شیعه وسنی دو ملت ایران و عراق از طریق مرز مهران وارد کشور دوست وهمسایه عراق شدند.

وی گفت:در میان گروه‌های پیاده‌ای که به سمت حرم حسینی در حرکت هستند گروه سه  نفره‌ای خبرنگاران بسیج رسانه با عنوان رکاب زنان شهید نادری  این مسیر را رکاب می‌زنند.

سهرابی افزود: این خبرنگاران بسیجی تشکیل شده از حسین بحیرایی خبرنگار خبرگزاری مهر سجاد سیف خبرنگارروزنامه همشهری و عقیل جلالوند به نمایندگی از سایت های خبری گرو و صدای نهاوند در این مراسم معنوی شرکت کردند.

وی با بیان اینکه در مرحله اول قصد ما لبیک به عزای سیدالشهداء(ع) و در راستای لبیک به پیام عاشورا که همان امر به معروف و نهی از منکر است افزود:  در مرحله بعد پیام رسانه ای اتحاد و پیمان مودت بین دو ملت بزرگ ایران و عراق باشراکت فرهنگی مذهبی و تاریخی است و با این دیدگاه این مسیر را رکاب می‌زنیم.

مسئول بسیج رسانه نهاوند بیان کرد: خبرنگاران بسیجی نهاوند  به همراه مترجم خود با مردم عراق ودیگر کشورهای حاضر در این مسیر راهپیمایی گفت و گو می کنند و پیام صلح دوستی و میهمان نوازی  مردم دوکشور می رسانند.

وی با اشاره به حرکت عظیم زوار حسینی از مسلمانان سراسر جهان که در این همایش میلیونی شرکت دارند گفت: خبرنگاران بسیجی نهاوند پیام قیام عاشورا و اربعین  و دو شهید رسانه نهاوند شهیدان الله مراد نادری و رضا سوری  را که دفاع از شرف دین و آزادی است را به مردم جهان می رسانند.

سهرابی بیان کرد: خبرنگاران بسیجی  نهاوندی نائب الزیاره ۲۵ خبرنگار بسیجی شهرستان هستند و روزانه عکس و تصاویر این حرکت میلیونی زوار امام حسین(ع) را به ایران ارسال می کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار