3. آبان 1397 - 10:03   |   کد مطلب: 21846
رئیس اوقاف و امور خیریه شهرستان همدان گفت: پیش‌بینی شده ‌در ایام اربعین ۳۰ هزار پرس غذا در موکب حضرت زینب(س) همدان توزیع شود.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

حجت‌الاسلام سید علی حسینی ظهر امروز در شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان همدان اظهار داشت: برای مدیریت این ایام جلسات مختلفی با مسؤولان حسینیه‌ها و مساجد برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه برای اسکان اضطراری زوار اربعین حسینی نیاز به پتو داریم که امیدوارم تامین شود، افزود: در حال حاضر در حسینیه چهارده معصوم همدان مستقر هستیم تا در مسیر برگشت به زوار خدمات قابل توجهی ارائه شود.

حسینی عنوان کرد: در مسیر رفت از زوار خارجی پذیرایی می‌کنیم و پیش‌بینی شده است در ایام اربعین حسینی 30 هزار پرس غذا در موکب حضرت زینب(س) همدان توزیع شود. 

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای شهرستان همدان با اشاره برای ناوگان اتوبوسرانی همدان برای حمل و نقل زائران آمادگی 100 درصدی را دارد اظهار داشت: مجمتع های خدماتی بین راهی نیز آمادگی 100 درصدی برای ارائه خدمات به زائران را دارند و بازدید از این مجتمع‌ها ه صورت روزانه انجام نمی‌شود. 

رسول ابراهیم‌خانی با بیان اینکه راهدار خانه ها نیز آمادگی لازم را برای اسکان اضطراری دارند، افزود: پاکسازی حریم راه‌ها و پارکینگ‌ها به منظور جلوگیری از بحران در حال انجام است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار