4. آبان 1397 - 8:11   |   کد مطلب: 21849
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: روز گذشته 435 بتماس با سامانه 125 برقرار که از این تعداد تماس 12 مورد منجر به عملیات شد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

محمدرضا بیاناتی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان اظهار داشت: طبق اعلام مرکز پیام و کنترل فرماندهی عملیات در دوم آبان ماه، پنج عملیات اطفای حریق و هفت عملیات امداد و نجات حاصل تلاش فرشتگان نجات همدان در 24 ساعت گذشته بوده است.

وی افزود: روز دوم آبان ماه شهروندان 435 بار با سامانه 125 تماس گرفته‌اند که از این تعداد تماس 12 مورد منجر به عملیات شد.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی همدان عنوان کرد: 21 تماس جهت مشاوره و راهنمایی، 82 تماس اشتباه و متاسفانه 319 مورد ایجاد مزاحمت و یک مورد گزارش حریق کذب بوده است.

وی ادامه داد: عملیات‌های انجام شده در این تاریخ پنج مورد آتش‌سوزی شامل دو مورد حریق باغ در میدان بیمه، حریق درختان در شهرک مدرس، حریق خودرو در اعتمادیه و حریق مراتع و پوشش گیاهی در چشین بوده است.

بیاناتی تصریح کرد: همچنین هفت مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک مدنی، نجات حیوانات در شکریه و دو مورد مهار حیوانات در شهید زمانی و شکریه، نجات افراد محبوس شده در منزل در امامزاده عبدالله(ع)، رهاسازی اعضای بدن از داخل اشیاء زینتی و زیورآلات  در محل ایستگاه مرکزی و رهاسازی اعضای بدن از داخل اشیاء پلاستیکی در محل ایستگاه مرکزی توسط آتش نشانان به انجام رسید.

وی خاطرنشان کرد: تعداد چهار نفر نجات یافته طی عملیات‌های مذکور گزارش شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار