10. آبان 1397 - 17:24   |   کد مطلب: 21883
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان با بیان اینکه تمام ظرفیت‌های همدان برای هرچه بهتر برگزار شدن اجلاس جهانی گردشگری به کار گرفته شود، گفت: اجلاس جهانی گردشگری مهمترین رویداد گردشگری دنیا است.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

علی مالمیر شامگاه پنجشنبه در دبیرخانه اجلاس جهانی گردشگری با اشاره به اینکه این اجلاس مهمترین رویداد گردشگری دنیا است، اظهار داشت: اجلاس جهانی گردشگری ، روز 21 آبان به میزبانی همدان برگزار می شود و میهمانان خارجی حاضر در این اجلاس از 19 آبان وارد همدان می شوند.

وی افزود: برگزاری اجلاس جهانی گردشگری به میزبانی همدان علاوه بر برخورداری از رویکرد اقتصادی، در توسعه زیرساخت‌های گردشگری استان نیز موثر است.

مالمیر با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت استان جهت هرچه بهتر برگزار شدن این اجلاس استفاده کرد،عنوان کرد: چرا که اجلاس جهانی گردشگری مهمترین رویداد گردشگری دنیا است که می‌تواند ظرفیت‌های گردشگری همدان را به جهانیان معرفی کند.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان همدان با تأکید بر اینکه نظر کارشناسان در اجرای برنامه‌ها می‌تواند تاثیر گذار باشد، تصریح کرد: استان همدان به تنهایی سه عضو در این سازمان جهانی دارد که این ظرفیت بالای گردشگری استان را نشان می‌دهد.

مدیرعامل شرکت سیاحتی علیصدر نیز اظهار داشت: حمایت سازمان  میراث فرهنگی کشور  نقطه عطف رویداد 2018  و برگزاری اجلاس جهانی بوده است.

وی افزود: اگر حمایت سازمان میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری کشور نبود امروز شاهد برگزاری رویداد بزرگ " چهلمین اجلاس اعضای وابسته سازمان جهانی گردشگری" در همدان نبودیم.

حمیدرضا یاری گفت: برنامه‌ریزی کارشناسانه و تدبیر علی‌اصغر مونسان، معاون رئیس جمهور و مسئولان سبب شد که امروز این رویدادها به  فرصت بی‌نظیری برای معرفی ایران به جهانیان تبدیل شود. 

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار