11. آبان 1397 - 13:37   |   کد مطلب: 21887
معاون میراث فرهنگی استان همدان با بیان اینکه همدان از منظر جاذبه‌های گردشگری و تعداد آن در کشور بی‌نظیر است، گفت: برگزاری اجلاس جهانی گردشگری مهم‌ترین عامل معرفی بناهای تاریخی و جاذبه‌های گردشگری همدان است.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

 احمد ترابی در دبیرخانه اجلاس جهانی گردشگری اظهار داشت: همدان از منظر جاذبه‌های گردشگری و تعدد آن در کشور بی‌نظیر است.

وی با اشاره به اینکه رویدادهای گردشگری در سال 2018 تاکنون انجام و اجرا شده است، افزود: یکی دیگر از بزرگترین رویدادها برگزاری چهلمین اجلاس بین‌المللی گردشگری است که بزودی  درهمدان برگزار می‌شود.

ترابی با بیان اینکه برگزاری این اجلاس در ایران و همدان می‌تواند نقش بسزایی در جذب سرمایه‌های اقتصادی وگردشگران داخلی وخارجی داشته باشد، گفت: این رویدادها مهمترین عوامل تبادل فرهنگ ها، تجربه‌ها، معرفی آثار و ابنیه تاریخی و جاذبه‌های گردشگری استان همدان بوده است.

معاون میراث فرهنگی استان همدان با تأکید بر اینکه اجلاس جهانی گردشگری در توسعه پایدار گردشگری  و ارتباطات نقش بسزایی را ایفا می‌کند، تصریح کرد: نزدیک کردن سرزمین‌ها به یکدیگر، توسعه ارتباطات ملل، توسعه اقتصادی، اشتعال زایی و رشد همه جانبه استان را دیگر مزایای برگزاری این اجلاس است.

ترابی با تأکید بر اهمیت مرمت ابنیه ها و آثار تاریخی در توسعه گردشگری ابراز کرد، : امسال 146  پروژه در همدان مرمت می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار