18. آبان 1397 - 12:45   |   کد مطلب: 21922
یک مادر باردار ۲۷ ساله کبودرآهنگی بعد از مراجعه به بیمارستان فاطمیه همدان و قبل از انجام عمل زایمان دچار مرگ شد و همراه فرزندش از دنیا رفت.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

به دنبال مراجعه زوج جوان اهل روستای «جیقی» به بیمارستان امام رضا کبودرآهنگ در یازدهم آبان ماه ساعت ۴ صبح و بعد از معاینه مقدماتی؛ بیمارستان زوج جوان را بدون در اختیار گذاشتن آمبولانس به بیمارستان فاطمیه همدان ارجاع داده اند.

زوج جوان بلافاصله با ماشین شخصی خود در ساعت ۶ صبح دربیمارستان فاطمیه  وارد بخش پذیرش شده و مادر باردار برای زایمان به بخش ویژه منتقل می شود.

حوالی ساعت ۱۰:۵ صبح مادر باردار جوان دچار مرگ شده و همراه فرزندش از دنیا می رود و عصر همان روز جنازه متوفی به پزشکی قانونی همدان منتقل می شود.

در همین خصوص رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودرآهنگ بابیان اینکه اصل خبر درست و در دست بررسی است، گفت: بدلیل نبود متخصص زنان و بدحال نبودن مادر، بیمار ارجاع شده است چراکه اگر بدحال بود باید اعزام می شد و در هرصورت بیمار ساعت ۶صبح  بیمارستان فاطمیه بوده است و طبق صحبتهای برادر متوفی، موقع پذیرش هم مادر باردار بدحال نبوده و دو سه ساعت آنجا تحت نظر بوده و آزمایش درخواست شده بوده که ناگهان حال بیمار بد میشه و فوت می کند.

حسن بهرامی با بیان اینکه علت مرگ فعلا تشخیص داده نشده است  گفت: حادثه تاسف باری بود است.

وی اظهار داشت: مرگ مادر اتفاق ناگواری است و این موضوع توسط کمیته استانی و کشوری بررسی و در نهایت با افراد مقصر برخورد می شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کبودرآهنگ گفت: پرونده توسط حراست ضبط شده و تحویل مسئولان کمیته ارزیابی قرار می گیرد.

برادر متوفی نیز با بیان اینکه روز قبل از اتفاق نیز خواهرم برای بررسی وضعیت جنین یکبار به بیمارستان امام رضا(ع) کبودرآهنگ مراجعه کرده اما اقدامی صورت نگرفته است، گفت: عوامل بیمارستان فاطمیه همدان علت مرگ را بیماری آنفلوانزا خواهرم اعلام کرده اند درحالیکه خواهرم بیمار نبود.

وی با بیان اینکه به دلیل احتمال قصور پزشکی در مرگ خواهرم شکایت کرده ایم، گفت: شکایتمان را به خاطر قصور پزشکی و سهل‌انگاری‌های تیم درمانی بیمارستان پیگیری خواهیم کرد هرچند این داغ سنگین برای همیشه در دلمان خواهد ماند. 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار