22. آبان 1397 - 18:10   |   کد مطلب: 21943
معاون منطقه‌ای آسیا اقیانوسیه سازمان جهانی جهانگردی با بیان اینکه گردشگری روستایی از ظرفیت بالایی برخورداراست، گفت: توسعه گردشگری روستایی نیازمند برنامه‌ای مدون است.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

هوانگ هری معاون منطقه ای آسیا اقیانوسیه سازمان جهانی جهانگردی اظهار داشت: اکوتوریسم گردشگری روستایی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و این موضوعات به یکدیگر مرتبط هستند.

وی بیان داشت: باید ضمن برنامه‌ریزی، با کاری مشخص در خصوص توسعه گردشگری روستایی پیش رفت تا با یک برنامه‌ریزی مدون به این مهم دست پیدا کنیم.

مدیرکل تبلیغات و بازاریابی معاونت گردشگری میراث فرهنگی نیز با اشاره به مباحثی در خصوص ضرورت تشکیل شبکه جهانی روستاهای گردشگری اظهار داشت: این طرح در جلسه شورای گفتگوی کشورهای آسیایی به عنوان یکی از بندهای مهم اجلاسی که در همدان برگزار شد مدنظر  قرار گرفت و این طرح باید علاوه بر آسیا در همه جهان اجرا شود.

محمد ابراهیم لاریجانی اظهار داشت: در سال 2020 اجلاسی با موضوع اکوتوریسم و گردشگری روستایی برگزار می‌شود که باعث پیوند خوردن روستاها به یکدیگر و انتقال تجربه می‌شود.

مدیرعامل انجمن آوای طبیعت پایدار با توجه به قابلیت‌های ایران در صنعت گردشگری روستایی اشاره گفت: اقامتگاه‌های بوم گردی در صنعت گردشگری در جایگاه مهمی قرار دارد و  از این رهرو می‌توان ارتباط و تعامل خوبی با کشورهای مختلف داشت.

محمد آذری بیان داشت: چند فعالیت از جمله اجرای پروژه مدیریت مقاصد گردشگری روستایی، تولید محتوای علمی برای بازاریابی و کمک به بازاریابی مشترک در شبکه جهانی گردشگری پیش بینی شده است.

وی افزود: ما یک بخش خصوصی بوده و با دولت در صدد همکاری هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار