25. آبان 1397 - 14:19   |   کد مطلب: 21958
معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان آخرین برنامه هفته کتاب را «جشن کتاب» با حضور نویسنده کتاب کودک و نوجوان در روز یکم آذرماه عنوان کرد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از فارس

مجید فروتن امروز با اشاره به برنامه‌های بیست و ششمین دوره هفته کتاب استان همدان اظهار کرد: از 24 آبان‌ماه تا یکم آذرماه به عنوان «هفته کتاب» نامگذاری شده که برنامه‌های مختلفی طی این هفته برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برپایی نمایشگاه تازه‌های کتاب استان همدان در روز 24 آبان‌ماه، یکی از برنامه‌های این هفته را بازدید از کتابفروشی ناصرخسرو دانست و گفت: بازدید از شهر کتاب و کتابخانه دکتر علیرضا اذکایی از ساعت 8 تا 14 از دیگر برنامه‌هاست.

معاون فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان به گپی با شاعر جوان غلامرضا بکتاش ساعت 11 صبح در  منزل نویسنده روز 26 آبان‌ماه اشاره کرد و گفت: یکشنبه 27 آبان‌ماه نیز جلسه ناشران و چاپخانه‌داران 10 صبح  سالن کنفرانس اداره کل برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 28 آبان ماه نیز نشست ادبی و معرفی کتاب برنامه‌ریزی شده است، افزود: این برنامه 10 صبح در سالن کنفرانس اداره کل برگزار خواهد شد.

فروتن با اشاره به اینکه 29 آبان‌ماه مراسم اهدای کتاب به مراکز فرهنگی و آموزشی پیش‌بینی شده است، بیان کرد: چهارشنبه 30 آبان‌ماه نیز دیدار با پیشکسوت و محقق دکتر علیرضا ذکاوتی قراگزلو 11 صبح  در منزل نویسنده در دستور کار است.

وی آخرین برنامه هفته کتاب را «جشن کتاب» با حضور نویسنده کتاب کودک و نوجوان در روز یکم آذرماه عنوان کرد و گفت: این برنامه 10 صبح در کتابخانه مرکزی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار