29. آبان 1397 - 20:35   |   کد مطلب: 21971
رئیس هماهنگ ‌کننده تیم اهدای عضو استان همدان گفت: امسال مردم همدان 18 مورد رضایت به اهدای عضو دادند.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

مجید حمیدی رئیس هماهنگ ‌کننده تیم اهدای عضو استان همدان با بیان اینکه امسال در استان هشت مورد رضایت به اهدای عضو بیماران مرگ مغزی ثبت شده است، گفت: مردم همدان در خارج از استان نیز 10 مورد رضایت به اهدای عضو داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در مجموع مردم همدان 18 مورد رضایت به اهدای عضو داده‌اند،گفت:‌ سال گذشته 14 مورد رضایت‌گیری برای اهدای عضو در استان ثبت شد.

رئیس هماهنگ‌کننده تیم اهدای عضو استان همدان با تاکید به اینکه سال گذشته 10 مورد از هم‌استانی‌ها در خارج از استان به اهدای عضو رضایت داده‌ بودند، افزود: مردم همدان در این سال 24 مورد رضایت به اهدای عضو دادند.

وی با اشاره به اینکه در هر عمل سه تا چهار عضو اهدا می‌شود که سال 96 تقریباً 80 عضو اهدا شده است، اضافه کرد: سال 94 تعداد 12 مورد در همدان و هفت مورد در خارج استان اهدای عضو انجام شد.

حمیدی با بیان اینکه این هفت نفر اهل همدان در خارج از استان دچار حادثه شده بودند، گفت: در اهدای عضو بیماران مرگ مغزی اقدامات بزرگی انجام شده اما باز هم نیاز به فرهنگسازی است.

وی با تاکید به اینکه در راستای فرهنگسازی آموزش همکاران، استفاده از ظرفیت صدا و سیما و مطبوعات مورد توجه قرار گرفته است، افزود: ما به دنبال این هستیم که فرهنگسازی به خوبی صورت گیرد و اعضای تمام بیماران مرگ مغزی اهدا شود و حتی یک مورد نیز از دست نرود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار