29. آبان 1397 - 21:18   |   کد مطلب: 21975
با اجرای 12 نمایش در روز نخست جشنواره تئاتر کودک و نوجوان
سالن‌های نمایش همدان جشنواره‌ای شد
در نخستین روز از جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، 12 نمایش در سالن‌های تئاتر همدان به روی صحنه می‌رود.

به گزارش شبنم ها، به نقل از فارس

در نخستین روز از اجرای گروه‌های نمایشی شرکت‌کننده در بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان ١٢ نمایش روی صحنه می‌رود.

در  سانس‌های ساعت ١٠ و ١١ صبح، چهار تئاتر «گورخر سیاه»، «آسیاب به نوبت»، «آدم برفی» و «گیسوان در باد» به ترتیب در پلاتو استاد عبادی مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا، پلاتو مجتمع فرهنگی و سینمایی شهید آوینی، سالن نمایش اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و سالن سینما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اجرا شد.

 ٤ تئاتر «تیستو سبز انگشتی»، «پرنسس و دزد دریایی»، «اژدها اولین حیوان خانگی» و «پاهای خانم هزارپا» در سانس‌های ١٠:٣٠، ١٥ و ١٧:٣٠ به ترتیب در سالن اصلی مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا، سالن اصلی مجتمع فرهنگی و سینمایی شهید آوینی، تالار فجر، سینما فلسطین و تئاتر «اولیور توییست» نیز در دو سانس ١٥ و ١٧:٣٠ در کانون مهدیه اجرا خواهند داشت.

 تئاترهای خیابانی بیست و پنجمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان نیز با اجرای ٣ تئاتر «دوباره»، «وارش» و «رویای درون کودک» در محوطه مجتمع فرهنگی و سینمایی شهید آوینی و به ترتیب در سانس‌های ١٥:٣٠، ١٦، ١٦:٣٠  آغاز به کار خواهد کرد.

در اولین روز جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان تئاترهایی از شهرهای همدان، مشهد، قم، پردیس، تهران و کیانشهر اجرا خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار