30. آبان 1397 - 18:13   |   کد مطلب: 21976
دومین روز از اجرای گروه‌های نمایشی شرکت‌کننده در بیست و پنجمین دوره جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان با اجرای ۱۱ نمایش به روی صحنه رفت.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

نخستین روز از اجرای گروه‌های نمایشی شرکت کننده در بیست و پنجمین دوره جشنواره با 11 نمایش به روی صحنه رفت.

چهارشنبه 30 آبان‌ماه، نمایش « غول بابا » به نویسندگی مهدی سیم ریز در بخش تئاتر کودک و مسابقه تئاتر ایران در سه سانس 10:30، 15 و 17:30 در سالن اصلی مجتمع بوعلی سینا به مدت 55 دقیقه اجرا شد.

نمایش «می خوام سبز باشم» در بخش مسابقه تئاتر خردسال نوشته و کارگردانی میلاد احمدلو از تهران دیگر نمایشی است که به مدت 25 دقیقه در پلاتو استاد عبادی در دو سانس 10 و 11 بر روی صحنه رفت.

سالن اصلی مجتمع شهید آوینی نیز هم در سه سانس 10:30، 15 و 17:30 میزبان نمایش « داستان یک مرد و سایه او» از ایتالیا در بخش تئاتر ملل و مسابقه تئارت بین الملل است که نگارش متن و کارگردانی آن را جوزپه سمرارو بر عهده دارد این نمایش به مدت 55 دقیقه اجرا شد.

بیشتر بخوانید

جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک‌ونوجوان ـ همدان| 12 نمایش در نخستین روز جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک اجرا می‌شود

جشنواره تئاتر کودک‌ونوجوان-همدان| شهرستان‌های همدان میزبان جشنواره تئاتر کودک و نوجوان شدند

تالار فجر همدان واقع در میدان آرامگاه بوعلی نیز در سه سانس 10:30، 15 و 17:30 میزبان نمایش «مخ پریشون های شلم» به نویسندگی ساندرا فنیچل اشر و کارگردانی مریم آشوری از تهران به مدت 60 دقیقه در بخش تئاتر نوجوان و مسابقه تئاتر ایران است.

سالن کانون مهدیه همدان به نمایش «سفر فوق العاده» به نویسندگی و کارگردانی دیمیتری نومو کونوو از آلمان به مدت45 دقیقه در بخش تئاتر ملل اختصاص یافت.

سانس 10 و11 سالن نمایش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان به نمایش خرگوشک و رودخانه از اصفهان به مدت 25 دقیقه اجرا شد.

سینما فلسطین همدان نیز در دو سانس 15 و 17:30 میزبان نمایش «اوپس» به نویسندگی و کارگردانی یوردی وایدال از بلژیک است که به مدت 30دقیقه در بخش مسابقه تئاتر بین الملل و تئاتر ملل اجرا شد.

کانون پرورش فکری همدان نیز در سانس 10 و11 میزبان نمایش کبوتر ناز  بوده است که در بخش دانش آموزی و به مدت 30 دقیقه اجرا شده است.

در بخش خیابانی هم نمایش «یه خال سر بنیشیم» ، «گوجی و ووجی »  و «دوباره» به ترتیب از رودسر، همدان و همدان در محوطه مجتمع شهید آوینی اجرا شد.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار