30. آبان 1397 - 16:16   |   کد مطلب: 21977
فرمانده سپاه همدان گفت: گروه‌هایی ماننند منافقین کوردل که دستشان به خون ۱۷ هزار مردم بیگناه ایران آغشته است امروز در آغوش جنایتکاران و جلادان حیله ورز غربی خوش رقصی می‌کنند اما ملت ایران فریب بازی‌های رسانه‌ای آنها را نمی‌خورند.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

سردار مظاهر مجیدی بعد از ظهر امروز در یادواره شهدای فرهنگی و دانش آموز تویسرکان اظهار داشت: اکنون شاهد تلخ ترین جنایات بشری و کشتار گسترده مردم بیگناه در یمن هستیم و مدعیان فریبکار حقوق بشر از این جنایت عظیم حمایت می‌کنند.

وی افزود: آمریکا، رژیم صهیونیستی، انگلیس، آل سعود و هم پیمانان آنها در حالی در فضای مجازی ادعای حمایت از مردم ایران و دلسوزی برای حقوق بشر را می‌کنند که کودکان و جوانان یمنی در آتش جنگ افروزی آنان می‌سوزند.

مجیدی با اشاره به اینکه فدا شدن 36 هزار دانش آموز شهید در سراسر کشور و 92 شهید دانش آموز در شهرستان تویسرکان گواهی بر پاسداشت ارزش‌های اسلامی و انقلابی از سوی ملت ایران است، تاکید کرد: دشمنان می‌خواهند با ایجاد یاس، ناامیدی و بزرگنمایی بیش از حد مشکلات بین مردم و نظام مردمی خود فاصله و شکاف ایجاد کنند غافل از آنکه خون شهدا همواره بیدارگر مردم و بیمه کننده انقلاب است.

بیشتر بخوانید

100 گروه جهادی به مردم مناطق محروم استان همدان خدمت‌رسانی می‌کنند

وی تصریح کرد: شهید فهمیده نماد یک شهید دانش آموز آرمان خواه، حقیقت طلب، آزاد اندیش و استکبار ستیز است که امثال وی در میان 36 هزار دانش آموز شهید و در نسل کنونی انقلاب فراوان یافت می‌شود.

مجیدی ابراز کرد: حرکت بر محور ولایت، دشمن شناسی و ارتباط نزدیک و مستمر با خداوند متعال از مهمترین ویژگی‌هایی است که از اثر بخشی مخرب تبلیغات مسموم شبکه های مجازی جلوگیری می‌کند.

وی گفت: جریان‌ها و گروه‌های معاند نظام و آرمان‌های اسلامی، از فضای مجازی بیشترین بهره وری را برای تطهیر خود و وسوسه جوانان کنونی نسل انقلاب  می‌کنند که باید با بصیرتی مضاعف و روشنگری هدفمند و کارشناسانه به تقابل با آنها برخاست.

سردار مجیدی بیان کرد: گروه هایی ماننند منافقین کوردل که دستشان به خون 17 هزار مردم بی گناه ایران آغشته است امروز در آغوش جنایتکاران و جلادان حیله ورز غربی خوش رقصی می‌کنند اما ملت ایران فریب بازی‌های رسانه‌ای آنها را نمی‌خورند.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار