2. آذر 1397 - 15:53   |   کد مطلب: 21990
نماینده ولی فقیه در استان با بیان اینکه امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره منادی وحدت شیع و سنی بوده و در این مسیر گام برداشته‌اند، گفت: امروز برخی کج‌فهمان در لباس دین به‌دنبال ایجاد اختلاف در امت اسلامی به نفع رژیم صهیونیستی هستند.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

آیت الله غیاث الدین طه محمدی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه همدان با تبریک هفته وحدت و میلاد حضرت رسول اکرم(ص) اظهار داشت:امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری همواره منادی وحدت بین مسلمانان بوده‌اند اما متاسفانه برخی در لباس دین با تمام قدرت بر طبل تفرقه می‌کوبند.

وی با بیان اینکه امروز شاهد آن هستیم که در برخی کشورهای اسلامی تفرقه به نفع رژیم صهیونیستی اشاعه داده می‌شود، افزود: افرادی کج‌فهم در لباس دین بین امت اسلام جدایی می‌اندازند که باید این کار فقط کشورهای مسلمان لقمه‌های کوچکی برای بلعیدن توسط استکبار می‌شوند.

امام جمعه همدان گفت: ما در اسلام جهاد ابتدایی نداریم، تا زمانی که اقوام و مذاهب دیگر به جنگ ما نیایند ما دستور داریم با آنها زندگی کنیم چنانکه در همین همدان مسیحی و یهودی و دیگر مذاهب همزیستی مسالمت‌آمیز با ما داشتند حال اهل سنت که از فرق اسلام هستند حسابشان مشخص است.

بیشتر بخوانید

آخوند بهمن: دشمنان بدانند وحدت مسلمین خدشه‌ناپذیر است+فیلم

وی افزود:کافران به منظور تطمیع پیامبر گرامی اسلام(ص) و شکست وی و برای آن که پیامبر را از رسالت خود منصرف کنند گفتند بهترین زنان و انبوه‌ترین ثروت‌ها را در اختیارت قرار می‌دهیم اما حضرت نه تنها نپذیرفت بلکه خود و یارانش مصائبی مانند شعب ابیطالب را تحمل کردند تا رسالت ابدی خود را به انجام برساند.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به سالروز میلاد نبی مکرم اسلام (ص) اظهار داشت: در زمان میلاد پیامبر اکرم بت‌ها فروافتادند و طاق‌های کسری فرو ریخت . تولد ایشان در زمانی که شاهان خود را خدا می‌خواندند به مصداق "جاءالحق و زهق الباطل" بود.

بیشتر بخوانید

ماموستا قادری: انقلاب را "رهبری بصیر، وحدت کلمه و استقامت" به دهه چهارم رساند

وی با بیان اینکه امروز در نقاط مختلف جهان به‌سبب دخالت‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی شاهد جنگ و ظلم و خونریزی هستیم، گفت:اما متاسفانه شاهد آن هستیم که همین رژیم‌های متجاوز دائما به جمهوری اسلامی ایران که تا کنون حتی یک وجب از حخاک کشوری را متعرض نشده است تهمت می‌زنند.

امام جمعه همدان گفت: ایران کشوری پر نعمت است که با همین ظرفیت‌ها می‌توان کمبودها را برطرف کرد لذا بیاد بر اساس وعده خداوند در راه حق صبور و مقاوم بود.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار