6. آذر 1397 - 21:15   |   کد مطلب: 22008
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان همدان از اعزام نیروی امدادی به مناطق زلزله‌زده کرمانشاه خبر داد و گفت: ۱۳ تیم عملیاتی از همدان در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه حضور یافت و همدان به عنوان معین کرمانشاه، آمادگی هر نوع کمک درخواستی را دارد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

بهروز کارخانه‌ای اظهار داشت: جمعیت هلال‌احمر همدان به عنوان معین استان کرمانشاه پس از وقوع زلزله 6.4 ریشتری اخیر در کرمانشاه، نسبت به اعزام نیروی امدادی و اقلام مورد نیاز در ساعت‌های نخست حادثه اقدام کرده است.

وی بیان کرد: این کمک‌ها شامل 5 تن برنج، 400 دستگاه چادر و 640 بسته غذایی یک ماهه شامل برنج، روغن، چای، قند و کنسرو می‌شود.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر همدان مطرح کرد: 70 نیروی امدادی هم در قالب 13 تیم عملیاتی به همراه سگ‌های نجات عازم مناطق حادثه دیده شده‌اند.

 

کارخانه‌ای گفت: این تیم‌ها شامل 10 تیم امدادی، 2 تیم آواربرداری و یک تیم آن ست شده و 20 خودرو امدادی هم آن‌ها را همراهی می‌کنند.

وی اعلام کرد: جمعیت هلال‌احمر همدان در زلزله سال گذشته کرمانشاه هم به یاری آسیب‌دیدگان شتافته و مقدار قابل‌توجهی از کمک‌های مردمی را به این مناطق ارسال کرده است.‌

کارخانه‌ای افزود: در یک سال گذشته هم در نوبت‌های متعدد، تیم‌های درمان و حمایت روانی در این مناطق حضور یافته و ضمن اهدای اقلام موردنیاز برای ایجاد شادی و نشاط در بین حادثه‌دیدگان تلاش کرده‌اند.

به گزارش تسنیم زلزله‌ای به بزرگی 6.4 در مقیاس ریشتر حوالی شهرهای قصرشیرین و گیلان‌غرب در استان کرمانشاه به وقوع پیوست که تاکنون منجر به مجروحیت حدود 780 نفر از مردم این مناطق شده است.

سال گذشته هم در 21 آبان ماه زلزله‌ای به قدرت 7.3 در مقیاس ریشتر در استان کرمانشاه به وقوع پیوست که موجب کشته شدن نزدیک به 600 و مجروحیت هزاران نفر از هم‌وطنانمان شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار