7. آذر 1397 - 19:21   |   کد مطلب: 22012
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش آموزان استان توانستند 8 رتبه برتر کشوری را در جشنواره دانایی کسب کنند.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

محمد پورداوود، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان به کسب 8 رتبه کشوری در جشنواره دانایی توانایی توسط دانش‌آموزان همدانی اشاره وخاطرنشان کرد: این دانش‌آموزان توانستند عنوان کتاب‌خوان برتر کشوری را در جشنواره دانایی توانایی کسب کنند.

وی با بیان اینکه در مرحله استانی این جشنواره بیش از 6 هزار دانش‌آموز شرکت کردند ، افزود: در این مرحله پس از داوری 22 نفر در دوره متوسطه اول و 19 نفر در دوره متوسطه دوم در  استان به رقابت پرداختند که در نهایت هشت نفر از دانش آموزان به مرحله کشوری راه یافتند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: دومین جشنواره دانایی توانایی با هدف ترویج فرهنگ مطالعه و کتاب‌خوانی در بین دانش‌آموزان متوسطه اول و دوم سراسر کشور برگزار شد.

پورداوود با اشاره به اینکه در مرحله استانی این جشنواره دانش‌آموزان 3 عنوان کتاب را مطالعه می‌کنند و سپس برگزیدگان به مرحله کشوری راه می‌یابند، عنوان کرد: در مرحله ملی این مسابقات دانش‌آموزان به اختیار خودشان چهار عنوان کتاب را انتخاب و با ارائه کنفرانس در حضور داوران در رقابت‌های کتاب پژوهی شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه جشنواره دانایی توانایی در تاریخ  27 آبان با حضور نویسندگان کتاب‌های مسابقات دانایی توانایی در اردوگاه باهنر برگزار شد، یادآور شد: در این مراسم برگزیدگان معرفی شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان افزود: فائزه صادقی از سامن، فاطمه سماخانی از کبودراهنگ، طاها رحیمی از ملایر، امیرحسین محمدی از کبودرآهنگ، فاطمه نجاتی پارسا از ناحیه یک همدان، مائده شیرین آبادی از ملایر، رضا کاظمی از قروه درجزین و امیرمحمد رستمی از ملایر دانش‌آموزان برگزیده استان هستند که در جشنواره دانایی توانایی حائز رتبه برتر شدند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار