8. آذر 1397 - 18:19   |   کد مطلب: 22022
مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان با بیان اینکه در ۸ ماهه امسال ۸ میلیارد و ۱۳۵ میلیون تومان تسهیلات اشتغال و خودکفایی به مددجویان و نیازمندان استان همدان اعطا شده است، گفت: این میزان تسهیلات در قالب ۶۶۲ مورد وام پرداخت شده است.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

مسعود کرمی  با اشاره به اینکه در هشت ماهه امسال 3 هزار و 632 فقره وام به مددجویان و نیازمندان همدان اعطا شده است، اظهار داشت: این میزان وام پرداخت شده به مبلغ 17 میلیارد و 430 میلیون تومان بوده است.

سقف وام قرض‎الحسنه 20 میلیون تومان شد + جدول

 

 
وی در مورد تسهیلات ارائه شده به مددجویان و نیازمندان در حوزه مسکن، افزود: 270 مورد تسهیلات مسکن به مبلغ دو میلیارد و 233 میلیون تومان در هشت‌ماهه سال 97 پرداخت‌شده است. 

کرمی با بیان اینکه هشت میلیارد و 135 میلیون تومان تسهیلات اشتغال و خودکفایی پرداخت شده است، گفت: این میزان تسهیلات در قالب 662 مورد وام به مددجویان پرداخت‌شده است.

مدیر صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت استان همدان با تأکید بر اینکه 2 هزار و 676 مورد تسهیلات حمایتی در زمینه‌های مختلف پرداخت شده است، تصریح کرد: در این زمینه نیز 6 میلیارد و 978 میلیون تومان هزینه شده است.

کرمی با اشاره به اینکه تسهیلات به مددجویان و نیازمندان بدون سود و با کارمزد سه درصد پرداخت می‌شود، تأکید کرد: ضمانت آسان و بازپرداخت طولانی‌مدت اقساط از دیگر ویژگی‌های تسهیلات قرض‌الحسنه در راستای رفع مشکلات نیازمندان و قشرهای آسیب‌پذیر جامعه است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار