10. آذر 1397 - 18:37   |   کد مطلب: 22035
ورک‌ شاپ عکاسی کریم متقی با موضوع پروژه‌های طولانی‌ مدت در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش شبنم ها، ورک‌شاپ عکاسی کریم متقی با موضوع پروژه‌های طولانی‌ مدت در عکاسی، عکس‌ها و واژه‌ها در همدان برگزار می‌شود.

این ورک‌شاپ در راستای بالا بردن سطح  آموزش و ارتقای دانش عکاسی برای علاقه مندان هنر عکاسی استان همدان فردا 11 آذر ماه 1397 ساعت 16 الی 19 در محل تالار قرآن واقع در بلوار ارم آموزش داده می شود.

انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان همدان با همکاری معاونت اجتماعی و فرهنگی گردشگری شهرداری همدان همچنین موسسه هنری آرمان هنر هکمتان و خانه رسانه فصل پنجم، برگزارکننده این ورک‌ شاپ آموزشی هستند.

هزینه ثبت نام برای افرادی‌که در کارگاه قبل شرکت کرده و یا عضو انجمن عکاسان بسیج هنرمندان هستند با 40 درصد تخفیف خواهد بود.

کریم متقی کارشناسی ارشد عکاسی از دانشگاه هنر تهران و دبیر چند دوره جشنواره ملی و بین‌المللی عکس فیروزه، تبریز و همچنین مترجم کتاب‌های زیبایی در عکاسی، ارتباط بی‌واسطه با پرتره‌ها، کلمات عکاسی، فرهنگ مصور عکاسی، درک عکس، کافکا و عکاسی، عکاس مینیمالیست بوده و هم اکنون مدرس عکاسی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه پیام نور واحد تبریز است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام در این کارگاه می‌توانند با شماره های 08138259592 و 09120769868 تماس حاصل کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار