12. آذر 1397 - 22:53   |   کد مطلب: 22038
رئیس سازمان حمل و نقل مسافر و بار شهرداری همدان گفت: مشکل تاکسیرانان همدان در حال پیگیری است و بزودی برطرف خواهد شد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

محمد پوروخشوری ،رئیس سازمان حمل و نقل مسافر و بار شهرداری همدان افزود:روز گذشته  برخی از تاکسیرانان همدان نسبت به کاهش مسافر در نتیجه فعالیت آژانس‌های اینترنتی اعتراض و از انتقال مسافران امتناع کردند.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر و بار شهرداری همدان  با اشاره به اینکه اعتراض تاکسیرانان به فعالیت آژانس‌های اینترنتی بود، اظهار کرد: نمایندگان تاکسیرانی به سرعت با تاکسیرانان گفت‌و‌گو کردند و سخنان آنها را شنیدند.

محمد پوروخشوری اظهارداشت: آژانس‌های اینترنتی باعث کاهش درآمد تاکسی‌ها شدند و این مورد اعتراض تاکسیرانان قرار گرفت.

وی با بیان اینکه اعتراض تاکسیرانان به اتمام رسیده و حل شده است، ابراز داشت: برای حل مشکل آژانس‌های اینترنتی نامه‌نگاری‌ها انجام شده است و ما مسائل را پیگیری کردیم.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر و بار شهرداری همدان با اشاره به اینکه مجوز آژانس‌های اینترنتی توسط اتحادیه‌های کسب‎کارهای مجازی وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر شده است، ادامه داد: این مشکل در تمام کشور وجود دارد و ما نامه‌نگاری‌های لازم را انجام دادیم.

همچنین رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان گفت : در داخل صحن شورا بودیم که از اعتراض برخی از تاکسیرانان اطلاع پیدا کردیم و بلافاصله با مسؤولان تاکسیرانی صحبت کردیم.

علی فتحی با بیان اینکه تاکسیرانان صحبت‌هایی درباره فعالیت آژانس‌های اینترنتی، تعداد زیاد تاکسی‌ها و اتوبوس‌ها و نبود پول خرد داشتند، اظهار کرد: بنابر همین مسأله از مسؤولان تاکسیرانی و نمایندگان تاکسیرانان خواستیم تا در شورا حاضر شوند و گفت‌و‌گوهای لازم انجام شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار