5. بهمن 1397 - 12:54   |   کد مطلب: 22292
همایش طلایه داران فاطمی در حسینیه امام خمینی (ره) شهر همدان برگزار شد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

محور مهم  همایش طلایه داران فاطمی که با حضور گسترده روحانیون، وعاظ، مبلغین علوم دینی وحوزوی وهمچنین هیاتهای مذهبی ومداحان برگزارشد تبیین دستاوردهای40 سال انقلاب با رویکردی جهادی وبهره گیری از ظرفیتهای فرهنگی تبلیغی در این زمینه بود.

در این همایش حجت الاسلام والمسلمین حسینی بوشهری دبیر حوزه های علمیه کشور و عضور هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری در سخنانی انقلاب اسلامی را بزرگترین نعمت قرن اخیر دانست وگفت : به برکت انقلاب بود که سایه ظلم واستکبار از سر جمهوری اسلامی کم شد.

وی افزود: انقلاب اسلامی دارای چنان عظمتی است که با وجود 40 سال توطئه ودشمنی همچنان محکم و پابرجاست به اهداف خود رسیده وبه مسیر خود ادامه می دهد.

 عضو هیات رئیسه مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه قم در ادامه با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی در مسیر خود هرگز دچار توقف و ایستایی نخواهد شد تاکید کرد : وظیفه همه مبلغان و روحانیون این است که دستاوردهای این انقلاب را برای مردم بازگو و تشریح کنند.

 حسینی بوشهری در ادامه با تاکید بر ضرورت توجه و رسیدگی بیشتر و موثرتر مسئولان به مسائل ومشکلات اقتصادی وگرانی های اخیر گفت : نباید این گرانی ها وفشارهای اقتصادی مردم را از حمایت از انقلاب دلسرد کند.

 امام جمعه قم افزود : امروز انقلاب تثبیت شده است و بعد ازچهل سالگی پایه گذار تمدن اسلامی خواهد شد.

وی در عین حال با برشمردن تهدیدهای اصلی انقلاب به ویژه هجمه های فرهنگی سیاسی واقتصادی علیه آن ادامه داد : امروز فضای مجازی می تواند نسل جوان را نسبت به انقلاب و اهداف آن بی اعتماد و بی تفاوت کند.

در ادامه آیه اله موسوی اصفهانی، مدیر حوزهای علمیه استان همدان هم گفت : یکی از دستاوردهای بسیار مهم انقلاب اسلامی بسیج توده های مردمی در نقاط مختلف جهان ضد اهداف استکبار بود.

وی بر ضرورت گسترش فرهنگ جهاد و شهادت بویژه بین نسل جوان تاکید کرد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار