6. بهمن 1397 - 18:07   |   کد مطلب: 22299
معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش همدان از برگزاری محفل بزرگ قرآنی با حضور 2 هزار دانش‌آموز ابتدایی همدان در ایام دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از فارس

مسعود رستنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: همزمان با چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی محفل بزرگ قرآنی با حضور 2 هزار  دانش‌آموز ابتدایی حافظ جزء سی‌ام قرآن کریم در همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: دانش‌آموزان شرکت‌کننده در این برنامه بزرگ قرآنی پایه‌های پنجم و ششم ابتدایی هستند که در قالب «نهضت ملی حفظ جزء سی‌ام» موفق به حفظ قرآن کریم شده‌اند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان خاطرنشان کرد: اجتماع بزرگ قرآنی دانش‌آموزان حافظ قرآن از جمله برنامه‌های کارگروه فرهنگیان و دانش‌آموزی ستاد بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی است که برای نخستین بار برگزار می‌شود.

وی با اشاره به تدوین سند تحول بنیادین آموزش و پرورش تصریح کرد: مهمترین هدف در این سند زمینه‌سازی برای ایجاد حیات طیبه است و در حوزه آموزش و پرورش نیز تمام تلاش ما برای نزدیک شدن دانش‌آموزان به پروردگار متعال است.

رستنده با تاکید بر اینکه قرآن کتاب هدایت است و انسان را از جهل به سوی رستگاری رهنمون می‌سازد افزود: هر زمان انسان هدیه‌ای از فردی دریافت می‌کند از آن به نحو شایسته نگهداری می‌کند که ما نیز باید در نگهداری از هدیه خداوند که قرآن کریم است تلاش کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار