7. بهمن 1397 - 18:42   |   کد مطلب: 22306
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان گفت: طرح حمایت غذایی برای اقشار زير پوشش کمیته امداد و بهزیستی و بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی دارای زیر 3 میلیون تومان اجرا شده است.

به گزارش شبنم ها، به نقل از فارس

احمد توصیفیان امروز با بیان اینکه طرح حمایت غذایی در مرحله اول برای اقشار محروم جامعه زیر پوشش دستگاه‌های حمایتی کمیته امداد و بهزیستی اجرا شد اظهار کرد: در این طرح خانواده‌های زیر پوشش برای خرید مواد غذایی به فروشگاه‌ها مراجعه کردند.

وی  افزود: در بخش اول این طرح مددجویان کمیته  امداد امام خمینی(ره) و سازمان  بهزیستی در سه مرحله سبد غذایی خود را دریافت کردند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی همدان با بیان اینکه در مرحله بعدی حمایت از خانوارهایی که زیر پوشش سازمان‌های حمایتی نیستند انجام گرفت تصریح کرد: فرهنگیان و بازنشستگان کشوری این بسته را دریافت کرده‌اند و بازنشستگان و بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی که زیر 3 میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند نیز مشمول این بسته حمایتی می‌شوند.

وی با بیان اینکه البته اجرای طرح همچنان برای بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی ادامه دارد خاطرنشان کرد: برای هر سرپرست خانوار 100 هزار تومان و به ازای هر عضو خانواده تا سقف 5 نفر 50 هزار تومان واریز می‌شود که سقف آن 300 هزار تومان است.

توصیفیان با بیان اینکه این مبلغ به حساب یارانه سرپرست خانوار واریز می‌شود گفت: برای فرهنگیان و بازنشستگان نیز تا سقف 200 هزار تومان به حساب سرپرست خانوار واریز می‌شود و برای بیمه شدنگان تأمین اجتماعی نیز بین 100 تا 300 هزار تومان برای خانواده واریز می‌شود.

وی اظهار کرد: افراد برای اطلاع از اینکه این مبلغ شامل حال آنها می‌شود با تلفن همراه خود کد #8*142* را شماره‌گیری و کد ملی سرپرست خانوار و شماره تماس خود را وارد کنند تا نتیجه نهایی به بیمه شدگان تأمین اجتماعی اعلام شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار