8. بهمن 1397 - 16:21   |   کد مطلب: 22307
فرماندار بهار گفت: افتتاح بیمارستان 85 تختخوابی آیت الله بهاری از پروژه شاخص شهرستان بهار بوده که با اعتبار 30 میلیارد تومان در دهه فجر امسال افتتاح می شود.

به گزارش شبنم ها، به نقل از نافع

ظهر امروز نشست مسئولان روابط عمومی ادارات و اصحاب رسانه شهرستان بهار در فرمانداری   با موضوع جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی برگزار شد.

احسان قنبری در این نشست با گرامیداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی به دستاوردهای انقلاب اسلامی در عرصه‌های مختلف صنعتی، نظامی، پزشکی، علمی و کشاورزی اشاره و اظهار کرد: علاوه بر این دستاوردها، سرمایه‌های بزرگی نیز انقلاب اسلامی دارد و آن سرمایه‌های معنوی است.

وی با گرامیداشت یاد 600 شهید شهرستان بهار، شهدا را بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی انقلاب دانست و گفت: اصلی‌ترین پیام شهیدان برای ما حفظ نظام است و ما نیز باید با تمام وجود در حفظ انقلاب و نظام بکوشیم.

فرماندار بهار در ادامه به برگزاری انواع برنامه‌ها در دهه فجر شهرستان اشاره و اضافه کرد: بیش از ۳۰۰ برنامه فرهنگی عمرانی در دهه فجر امسال در سطح شهرستان برگزار خواهد شد.

وی مهمترین برنامه های فرهنگی دهه فجر را دیدار مدیران دستگاه‌ها با امام جمعه شهرستان، نواختن زنگ انقلاب در دبیرستان ریحانه شهر بهار، جشن ساماندهی گلزار شهدای استان در روستای خلیل کرد بهار به عنوان آخرین روستای اعنوان کرد و گفت: رونمایی از دو مستند «سید میلاد مصطفوی» شهید مدافع حرم شهرستان و «غلامرضا بهاری» از شاعران بهاری و برپایی نمایشگاه دستاوردهای 40 ساله انقلاب در سالن امیرالمومنین به مدت پنج  روز از دیگر برنامه‌های مهم فرهنگی شهرستان در دهه فجر است.

قنبری همچنین از افتتاح و بهره برداری ا 101 پروژه با اعتبار 98 میلیون و 625 میلیون تومان در شهرستان خبر داد و افزود:  در این پروژه‌ها جمعا برای 163 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده است.

وی افتتاح بیمارستان 85 تختخوابی آیت الله بهاری را پروژه شاخص دهه فجر امسال دانست و گفت: اعتبار این پروژه 30 میلیارد تومان بوده و تمام تلاشمان را کردیم که این پروژه دهه فجر امسال به بهره‌برداری برسد تا بیش از این شرمنده مردم نشویم؛ چرا که گویا از سال 94 قرار بر افتتاح این بیمارستان بوده که تاکنون به ثمر نرسیده و احتمالا با حضور معاون اول رئیس جمهور این پروژه افتتاح خواهد شد.

فرماندار تعداد پروژه‌های کلنگ‌زنی شده شهرستان در دهه فجر را 10  پروژه با اعتبار 48 میلیارد و 700 میلیون تومان برشمرد و خاطرنشان کرد: کلنگ زنی یک هتل 3 ستاره، اصلاح تقاطع حادثه‌خیز نهالستان، پارک ویژه بانوان و پروژه بازیافت سفال و سرامیک از مهم‌ترین پروژه‌های عمرانی است که امسال در بهار کلنگ‌زنی می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار