8. بهمن 1397 - 18:50   |   کد مطلب: 22309
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان گفت: اجتماع بزرگ قرآنی با حضور ۲ هزار دانش‌آموز حافظ قرآن و ۱۹ محفل قرآنی در دهه مبارک فجر و چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش شبنم ها، به نقل از تسنیم

محمد پورداود ظهر امروز اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی و تداوم آن مرهون مجاهدت، ایثار و فداکاری مردم، هدایت‌گری بزرگ‌مرد قرن اخیر حضرت امام خمینی(ره) و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری است.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی 40سال پر فراز و نشیب را به رغم جنگ تحمیلی، ترور، تهدید و تهاجم فرهنگی را سپری کرده، افزود: در چهلمین سال پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، تبیین اهداف و دستاوردهای انقلاب از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

پورداود از تدارک برنامه‌های متنوع ویژه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی در آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: این برنامه‌ها با توجه به همزمانی دهه فجر با ایام فاطمیه با عنوان «فجر فاطمی» و متناسب با این ایام اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید

400 سبد غذایی در دهه فجر به کودکان محروم کبودرآهنگ اهدا می‌شود

16 طرح دهه فجر در روستاهای استان همدان افتتاح می‌شود

500 نمازخانه در مدارس استان همدان نیاز به ساماندهی دارد

وی اعلام کرد: با توجه به تعطیلی روز 12 بهمن، زنگ انقلاب شنبه 13 بهمن در مدارس سراسر استان نواخته می‌شود و برنامه‌های دیگری چون دیدار با نماینده ولی‌فقیه در استان، غبارروبی مزار شهدا و دیدار با خانواده‌های شهدا، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی ویژه مدارس، تجلیل از همکاران آزاده و ایثارگر و برگزاری نمایشگاه آثار دانش‌آموزی با موضوع انقلاب اجرا می‌شود.

پورداود مطرح کرد: اعزام راویان انقلاب و چهره‌های مشهور به مدارس برای بیان خاطران انقلاب، راه‌اندازی غرفه در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب، بازدید دانش آموزان از موزه عبرت، برگزاری نمایشگاه کتاب در سطح مدارس، افتتاح طرح‌های آموزشی و برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی و اجرای نمایش‌ها و سرودهای دانش‌آموزی با تم و محوریت دهه اول انقلاب در مناطق 19گانه از دیگر برنامه‌های دهه فجر در همدان است.

وی بیان کرد: اجتماع بزرگ قرآنی با حضور 2 هزار دانش‌آموز حافظ قرآن هم از برنامه‌های شاخص کارگروه فرهنگیان و دانش‌آموزی ستاد بزرگداشت چهلمین سال پیروزی انقلاب است که همزمان با آن 19 محفل قرآنی در مناطق 19 گانه آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

پورداود اعلام کرد: فرهنگیان و دانش آموزان استان همگام با سایر قشرها در راهپیمایی 22 بهمن حضور پیداکرده و سرود همگانی هم با حضور هزار و 357 دانش‌آموز در راهپیمایی 22 بهمن مرکز استان اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار