13. بهمن 1397 - 16:34   |   کد مطلب: 22333
رئیس پلیس آگاهی استان همدان از دستگیری سارقان حرفه ای در همدان خبر داد.

به گزارش شبنم ها، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

سرهنگ رضا زارعی، رئیس پلیس آگاهی استان همدان درگفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه سارقان در فرصت مناسب وارد منزل شده و اقدام به سرقت طلا، وجه نقد و اشیای کم حجم و با ارزش می کردند، گفت: با این شیوه و روش چند فقره سرقت منزل در محله های بالای شهر همدان به خصوص در ایام پایانی هفته صورت گرفته بود.

وی  ادامه داد: با انجام تدبیرهای پلیسی وبا بازبینی فیلم های دوربین های مدار بسته در  محل سرقت، تصاویری از سارقان به دست آمد که این عکس ها به استان های همجوار نیز ارسال و هویت یکی از آنان دراستان همجوار شناسایی شد.

سرهنگ زارعی اظهار داشت:  با مشخص شدن هویت سارق، تیمی از ماموران به مخفیگاه سارقان اعزام و متهم و همدستش را دستگیر کردند و 2 دستگاه خودرو پراید و پژو پارس متعلق به سارقان نیز توقیف شد.

وی بیان کرد: متهمان در بازجویی های فنی و تخصصی به سه فقره سرقت منزل در شهر همدان اعتراف کردند و با وجود اینکه احتمال سرقت توسط این افراد در سایر مناطق کشور می رفت تصاویر آنها در اختیار دیگر استان ها قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی استان از شهروندان خواست هنگام خروج از منزل، درب و پنجره ها را بسته و از تجهیزات بازدارنده و ضد سرقت استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار