15. بهمن 1397 - 17:36   |   کد مطلب: 22343
همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالروز پیروزی انقلاب، ۱۲ شخصیت بین المللی از سایر کشورها به بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در استان همدان می‌پردازند.

به گزارش شبنم ها، به نقل از فارس

ئیس ستاد مردمی چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان همدان اظهار داشت: امروز دشمن قصد دارد تا ارزشهای برجسته انقلاب به نسل های جوان کشور منتقل نشود و برای رسیدن به این مقصود از هیچ تلاشی فروگذار نمی کند.

میرزا سلگی افزود: دشمن با به کارگیری رسانه و فضای مجازی جوّ روانی نامناسبی را در جامعه ایجاد کرده و با همه توان خود وارد شد تا حقایق را برعکس جلوه داده و مشکلات را بزرگ کند تا پیشرفتهای چشمگیر دیده نشود.

وی بیان کرد: دشمن 7 هزار میلیارد دلار در عراق و سوریه هزینه کرد، اما با حضور مستشاری ایران به جایی نرسید و عصبانی از این ناکامی قصد دارد با وارد آوردن فشار اقتصادی در ذهن نسل جوان طوری القا کند که انقلاب هیچ دستاوردی نداشته است.

بیشتر بخوانید

ابوشریف: اسرائیل درحال غرق‌شدن است/ ایران اسلامی با عبور از مشکلات فعلی نقش برجسته‌ای در دنیا پیدا می‌کند

ابوشریف در همدان: امروز ایران در دنیا به‌عنوان کشوری قدرتمند و مستقل شناخته می‌شود

نمایشگاه دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی در همدان افتتاح شد

سلگی تصریح کرد: وجود تورم و نبود نظارت مناسب بر بازار موجب بروز برخی مشکلات شده وگرنه همه چیز در کشور وجود دارد و اگر مدیریت و نظارت صحیح از طرف دولت انجام شود، جو روانی اصلاح می شود.

وی تأکید کرد: بهتر است مسئولان به جای حرف زدن مدیریت اقتصادی قوی را در کشور حاکم کنند تا به قشرهای آسیب پذیر بیش از این لطمه وارد نشود.

اجرای برنامه "40 مسجد، 40 سنگر، 40 سال مقاومت" در همدان

دبیر ستاد مردمی بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی هم از حضور 12 شخصیت بین المللی در همدان خبر داد و گفت: این برنامه با عنوان "سرّ دلبران" در 12 و حسینیه استان همدان برگزار می شود.

علی زبرجدی افزود: این افراد که برخی از آنها به تازگی مسلمان شده اند به بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی می پردازند.

وی اعلام کرد: محمد ثالث از نیجیریه، ناصر ابوشریف از فلسطین، عبدالله بلم از بورکینا فاسو، رضا محمد دوسا از نیجریه، علی اسکات ویت کوویچ از آمریکا، شیخ عبدالکریم پاز رهبر شیعیان آرژانتین، دکتر حیدری از پاکستان، دکتر تاراس از روسیه، نفیسه صدیق از نیجیریه، کلوریا کازانوتا از ایتالیا و دکتر مبارک از نیجیریه میهمانانی هستند که در طول دهه فجر به سخنرانی می پردازند.

زبرجدی اعلام کرد: این برنامه ها در شهرهای همدان، ملایر، ازندریان، تویسرکان، سرکان، نهاوند، رزن، مریانج، کبودراهنگ، صالح آباد، رزن و مسجد روستای یکن آباد برگزار می شود.

وی بیان کرد: بیش از 12 برنامه هم با عنوان "صعود 40 ساله" با حضور نخبگان حوزوی، پژوهشگاهی ودانشگاهی کشور با رویکرد تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی برگزار می شود.

زبرجدی گفت: مهمترین جلسه این برنامه چهارشنبه 17 بهمن با حضور حجت الاسلام رستمی، نماینده ولی فقیه در دانشگاه ها پس از نماز مغرب و عشاء در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) برگزار می شود.

وی از برگزاری جلسه استماع پیش از خطبه های نماز جمعه هم خبر داد و افزود: پیشران و موتور محرک این حرکت، جوانان پر شور و انقلابی هستند و مشکلات هر شهرستان تعیین و با بیان از تریبون نماز جمعه مطالبه می شود.

زبرجدی مطرح کرد: این کار موجب تقویت روحیه مطالبه گری از مسئولان در بین مردم می شود.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه "صعود 40 ساله" در فضای مجازی هم گفت: این مسابقه  محصول 17 هزار ساعت کار پژوهشی بر روی 19 هزار سند و داده پایگاه اینترنتی بانک جهانی است که در کتابی با همین عنوان به وسیله "سید محمدحسین راجی" منتشر شده است.

زبرجدی اعلام کرد:  برنامه دیگری با عنوان "40 مسجد، 40 سنگر، 40 سال مقاومت" هم از طرف ستاد مردمی بزرگداشت چهلمین سالروز پیروزی انقلاب تدارک دیده شده که در 31 منطقه استان برگزار می شود.

وی بیان کرد: در این مساجد، نمایشگاه های مختلفی با هدف معرفی دستاوردهای انقلاب برگزار و در برخی از آن ها هم جلسه سخنرانی با حضور افراد برجسته کشور یا میهمانان خارجی برگزار می شود.

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

آخرین اخبار